میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/01/10 - 18:00
  • 464
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z8Ca
از ابتدای طرح سلامت نوروزی:

برای سه واحد تولید موادغذایی اخطار صادر شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی، برای سه واحد تولید موادغذایی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی اخطار صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدرضا رشیدی گفت: در این مدت، از 14 واحد تولید موادغذایی بازدید شد که طی این بازدید ها 10 نمونه برداری از محصولات تولیدی صورت گرفت. 

  وی افزود: در این زمان،  40 مورد نمونه برداری  به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی این معاونت جهت کنترل و بررسی از واحد های مانند نیروی انتظامی(مایع مشکوک به الکل)،  اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی (نمونه های لبنیات و آرد) و معاونت بهداشتی از سطح عرضه ارسال شد که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.

دکتر رشیدی، در ادامه با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از داروخانه های  شبانه روزی و کشیک در ایام نوروز و تولیدات مواد غذایی از ابتدای طرح سلامت نوروزی تصریح کرد:  این طرح با تشکیل سه اکیپ: بازرسی از داروخانه های تحت پوشش، مراکز تولید مواد غذایی و همچنین تشکیل کشیک آزمایشگاه مواد غذایی و آرایشی اجرا شد.

وی اظهار داشت: در این مدت، از داروخانه های سرپایی و بستری، 24 مورد بازدید صورت گرفته و نحوه ارائه خدمات دارویی به شهروندان و مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: 13 داروخانه مرجان، قانون، امام رضا، دکتر اربابی، دکتر معمار کرمانی، دانش، مهر، بیمارستان نقوی و دکتر ایران منش در کاشان، دکتر نجفی زاده در راوند و داروخانه های دکتر شکاری و دکتر اخباری در آران و بیدگل  و دکتر خادمی در منطقه ابوزیدآباد به عنوان داروخانه های شبانه روزی فعال و داروهای خاص نیز طی ایام نوروز در 3 باب داروخانه (دانش، بیمارستان نقوی، دکتر شکاری) در شهرستان تامین می شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,غذا و دارو
  • کد خبر : 14258
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین