میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/06/13 - 09:17
  • 582
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zr8

بدرقه تیم فوریت های پزشکی کاشان اعزامی به مراسم اربعین حسینی

تیم اعزامی مرکز اورژانس 115 کاشان با بدرقه سرپرست و جمعی از مسئولین دانشگاه جهت ارائه خدمات درمانی در مراسم به استان ایلام اعزام شد.

تیم اعزامی مرکز اورژانس 115 کاشان با بدرقه سرپرست و جمعی از مسئولین دانشگاه جهت ارائه خدمات درمانی در مراسم به استان ایلام اعزام شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تیم مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به منظور همکاری در پوشش امداد و سلامت اربعین حسینی با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۰ نفر از تکنسین های فوریت های پزشکی با حضور سرپرست و مدیران دانشگاه بدرقه شد.


سرپرست دانشگاه در این مراسم، خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین را از جمله توفیقاتی دانست که در این دنیا نصیب افرادی خاص می شود.


دکتر کورش ساکی گفت: باید قدر این فرصت خدمت گذاری و توفیق را دانست و از ظرفیت های معنوی این مراسم روحانی حداکثر بهره را برد.


لازم به ذکر است: تیم های فوریت های پزشکی از سراسر کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی در مرزهای خروجی به سمت عراق مستقر می شوند و تا چندروز پس از این مراسم در مکان های مشخص شده با تجهیزات و ملزومات پزشکی بصورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2705
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین