میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/25 - 08:29
  • 410
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZYE

با همکاری گروه علوم سلولی کاربردی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد:

سخنرانی علمی رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت


سخنرانی علمی و نشست هم اندیشی با عنوان، مهندسی بافت، و پرینت سه بعدی و کاربرد آن در طب بازساختی با حضور دکتر لعبت طیبی دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت در دانشگاه برگزار شد.


به گزارش وبدا، دکتر طاهره مازوچی، مدیر گروه علوم سلولی کاربردی دانشگاه هدف از برگزاری این برنامه علمی را انتقال آخرین یافته ها و دانش و تجربیات علمی جهانی به شرکت کنندگان و نیز همفکری جهت همکاری های علمی بین دانشگاهی بیان کرد.


دکتر حمیدرضا بنفشه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در این خصوص گفت: در این نشست آخرین یافته های علمی در مورد بیومتریال های مورد استفاده برای ساخت داربست و روش های ساخت داربست در زمینه مهندسی بافت های سخت مانند استخوان و دندان ارائه شد.


رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مارکت در حاشیه این سخنرانی گفت: در این نشست بر نقاط مشترک همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید گردید و محورهایی که می تواند زمینه ساز همکاری دانشگاه با مراکز پیشرفته علمی دنیا گردد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


دکتر لعبت طیبی، همچنین در زمینه اجرای طرح‌های مشترک پسا دکترا و دکترای دانشکده پزشکی و دندانپزشکی، با دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام آمادگی کرد.


گفتنی است دکتر لعبت طیبی، فارغ التحصیل رشته فیزیک در مقطع لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه McMaster  کانادا و دکترا از دانشگاه  University of California-Davis آمریکا در رشته زیست مواد(biomaterials) است.


وی، در بین سال های 2011 تا 2014 به عنوان استادیار مهندسی و علوم مواد در دانشگاه Oklahoma State  فعالیت داشته و هم اکنون دانشیار و رییس مرکز تحقیقات دانشکده دندان پزشکی دانشگاه Marquette از سال 2014 است.


این نشست در سالن غدیر کتابخانه مرکزی دانشگاه با حضور اعضای هیات علمی، دانشجویان، محققان و علاقه مندان برگزار شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2051
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین