میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/06 - 12:32
  • 903
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQK
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه عنوان کرد:

بازگشایی استخر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، از بازگشایی استخر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، از بازگشایی استخر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.


دکترحمیدرضا گیلاسی، درخصوص پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده در اماکن ورزشی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس در ورزش قبل از هراطلاعیه ای مبنی بربازگشایی اماکن ورزشی پروتکل های بهداشتی لازم رابه مجموعه ها ابلاغ می کند؛ که درهمین خصوص استخرعلوم پزشکی نیز اقدامات لازم را در دستور کار قرارداده و در بازدیدهای ناظران بهداشتی موفق به کسب استانداردهای لازم بهداشتی شد.


وی افزود: باتوجه به اینکه استخرها اماکن پرخطر محسوب می شوند؛ دراین مجموعه هاحساسیت های بیشتری خواهیم داشت که استخر علوم پزشکی فراتر از دستورالعمل ابلاغی اقدام نموده تاعلاقمندان باآرامش خاطر بیشتری از امکانات بهره مند گردند؛ البته شایان ذکراست که طی تحقیقات کارشناسان به دلیل تسویه آب استخر باکلر و گاز ازن انتقال بیماری از آب غیرممکن بوده و مراجعین می بایست درارتباط بایکدیگر و لمس سطوح نکات بهداشتی را رعایت نمایند.


وی افزود:مراجعین فقط اجازه ورود از درب اصلی با انجام سنجش های تندرستی و اقدامات ضدعفونی را خواهندداشت. همکاران دانشگاه در پذیرش استخر با انتقال کفشداری به اولین ورودی مجموعه، ابتدای ورود مراجعین را مورد آزمایش تب سنجی قرارخواهند نمود و کمدهای رختکن را با فاصله یک درمیان دراختیارشان قرار می دهند.


دکترگیلاسی، استفاده دائم کارکنان از حفاظ صورت، ماسک و دستکش بهداشتی، ضدعفونی لاکرها، کمدهای تعویض لباس، سطوح و دیواره های استخر و سرویس های بهداشتی درهرسانس را ازسایر اقدامات برشمرد.


 وی گفت: همکاران دانشگاه در استخرعلوم پزشکی با پایان هرسانس در راستای دستورالعمل بهداشتی اقدامات لازم را انجام خواهند داد تاضریب ابتلا به ویروس به کمترین سطح کاهش یابد، همچنین باتصمیم مدیرعامل موسسه موقتا ساعت بهره برداری سانس یک ساعت وربع می باشد تا مراجعین با آسودگی بیشتری همکاری لازم بهداشتی را با کارکنان استخر داشته باشند.


دکترگیلاسی،  اخذ تست آنتی بادی کرونا از کلیه کارکنان استخر را از دیگر اقدامات بهداشتی عنوان نمود و افزود: تمامی تهمیدات لازم بهداشتی را اتخاذ نمودیم تا مراجعین در معرض خطرکمتری قرار گیرند و به ورزش، کلید تندرستی پردازند.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2328
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین