میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/08 - 13:19
  • 450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaH

بازدید سرپرست دانشگاه از ساختمان در حال احداث مرکز بهداشت شهرستان کاشان

سرپرست دانشگاه به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان از ساختمان در حال احداث این مرکز جنب مرکز گلابچی امروز مورخ 7/12/1400 بازدید کرد.

سرپرست دانشگاه به همراه رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان از ساختمان در حال احداث این مرکز جنب مرکز گلابچی امروز مورخ 7/12/1400 بازدید کرد. 


به گزارش وب دا،  سرپرست دانشگاه در این بازدید، در جریان پیشرفت فیزیکی این مرکز و همچنین پیش بینی برای زمان تحویل و افتتاح آن قرار گرفت. 


دکتر کورش ساکی، هدف از این بازدید را بررسی و آنالیز مشکلات و برنامه ریزی مناسب برای پیشرفت فیزیکی آن عنوان کرد تا در اسرع وقت این مرکز به بهره برداری برسد و تا کیفیت ترین خدمات به مردم ارائه گردد. 


دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز در این بازدید، توضیحاتی را در خصوص قدمت و خدماتی که در مرکز گلابچی ارائه می شود، بیان کرد. 


شایان ذکر است: مرکز بهداشت شهرستان کاشان در حال حاضر در ساختمان قدیمی گلابچی فعال است و ساختمان جدید در محوطه همان مرکز و در چهار طبقه به همت خیر سلامت و دانشگاه دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 


شایان ذکر است: در مرکز گلابچی همچنین آزمایشگاه های مرکزی شهرستان و عدم  اعتیاد، کلاس های زوجین و درمانگاه شبانه روزی به ارائه خدمت می پردازند.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2176
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین