میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/01/02 - 14:50
  • 408
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgJ
در راستای ارزیابی عملکرد

بازدید تیم اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه از مراکز مختلف تحت پوشش دانشگاه در ایام نوروز

تیم اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه از مراکز مختلف تحت پوشش دانشگاه در ایام نوروز 1401 بازدید می کنند.

تیم اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه از مراکز مختلف تحت پوشش دانشگاه در ایام نوروز 1401 بازدید می کنند.


به گزارش وبدا، سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: تیم این اداره به منظور بررسی عملکرد و نحوه خدمات رسانی واحدهای مختلف دانشگاه به مردم و مراجعین، از واحدهای مختلف دانشگاه در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بازدید می کنند و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مراجعین قرار می گیرند.


محمد خبازی افزود: این بازرسی ها هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به ابلاغ اداره بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح همه دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور انجام می شود.


وی تصریح کرد: تیم اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه در ایام تعطیلات از مراکز شهری و روستایی تحت پوشش دانشگاه شامل بخش های مرکزی، برزک، قمصر و نیاسر در شهرستان کاشان و بخش های مرکزی و کویرات در شهرستان آران و بیدگل بازدید خواهند کرد.


گفتنی است مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه، بعنوان یکی از مدیریت های ستادی دانشگاه و زیر نظر مستقیم رئیس دانشگاه در محورهای ارزیابی عملکرد، بازرسی از واحدهای تابعه و نیز پیگیری شکایات مرتبط با ارائه خدمات مختلف در واحدهای دانشگاه، ایفای نقش می کند.


این مدیریت در راستای وظیفه نظارتی خود، عملکرد کلیه واحدهای تابعه دانشگاه را بطور محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی و پایش عملکرد قرار داده و گزارشات خودرا پس از بررسی، کارشناسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات موجود، بصورت مستقیم به رؤیت ریاست محترم دانشگاه و یا معاونین ذیربط می رساند تا در حد امکان، نسبت به رفع مشکلات، اقدامات لازم صورت پذیرد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2239
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین