میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/12/17 - 13:02
  • 439
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDH
به منظور ارتقاء سطح آموزش پزشکی

بازدید ارزیابان کشوری برنامه اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی از مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان

ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارزیابی برنامه اعتباربخشی رشته تحصیلی پزشکی عمومی روز یکشنبه 15 اسفند ماه از مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بازدید کردند .


ارزیابان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارزیابی برنامه اعتباربخشی رشته تحصیلی پزشکی عمومی روز یکشنبه 15 اسفند ماه از مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان بازدید کردند.


به گزارش وبدا، ارزیابان وزارت بهداشت در این بازدید با مسئولین مرکز و اینترن های رشته تحصیلی پزشکی عمومی شاغل در این مرکز گفتگو کردند.


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان، ضمن خوشامد گویی به ارزیابان برنامه اعتباربخشی گفت: از تلاش های اصلی ما توسعه کیفیت آموزش در این مرکز بوده که با رایزنی هایی که با دانشگاه و وزارتخانه در سال های گذشته صورت گرفته، این مرکز موفق به کسب موفقیت هایی در این راستا شده است.


دکتر ابوالفضل شجاعی، با اشاره به نقش کمک کننده ارزیابی های بیرونی برای اعتبار بخشی برنامه پزشکی عمومی دانشگاه گفت: بازدید ها و بررسی هایی که توسط ارزیابان وزارتخانه صورت می گیرد این مهم را نشان می دهد که در بخش آموزش، پژوهش، حوزه بهداشت و درمان و غیره خروجی های ما چطور بوده است و ارزیابی ها تاثیر بسزایی در ارتقاء رتبه علمی این رشته دارد.


وی تصریح کرد: اعتبار سنجی فرصتی است برای بهبود کیفیت ها و کمیت ها در حوزه آموزش و پژوهش و شرایطی ایجاد می کند که با تلاش بیشتر چالش ها و موانع موجود بر سر راه بر طرف شود و این مایه افتخار است که ارزیابان با بررسی های دقیق، حوزه آموزش دانشگاه را در مسیر استاندارد واقعی هدایت می کنند.


لازم به ذکر است ارزیابان در ادامه از بخشهای داخلی، مراقبتهای ویژه، جراحی عمومی و اورژانس مرکز و کلاسهای درس و تجهیزات آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بازدید کردند.


 گفتنی است در این برنامه، اطلاعاتی در مورد آمار فراگیران، امکانات رفاهی و آموزشی و برنامه های آموزشی توسط مسئولین معاونت آموزشی به ارزیابان ارائه و در پایان جلسه ای با نماینده اینترنها و دانشجویان بخشهای مختلف برگزار شد.


شایان ذکر است تیم ارزیابی برنامه اعتبار بخشی پزشکی عمومی وزارت بهداشت از روز شنبه 14 اسفند ماه سال جاری به منظور بررسی میزان رعایت استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی و وضعیت آموزشی دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور یافتند.




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2203
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین