میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/02/10 - 10:39
  • 1109
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z66R

ایجاد دسترسی به مختصات جغرافیایی مراکز بهداشتی و درمانی کاشان در پورتال دانشگاه

معاون بهداشت دانشگاه از ایجاد دسترسی به مختصات جغرافیایی مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان در زمان وقوع بلایا از طریق بارکد (QR CODE) تعبیه شده در پورتال دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مهدی دلاوری با بیان اینکه دسترسی به اطلاعات مختصات جغرافیایی مکان‌های خاص یکی از موارد حساس و تعیین‌کننده در سرعت عمل مناسب و سریع به پاسخگویی به مخاطرات بلایا می‌باشد، اظهار داشت: بدین منظور گروه مدیریت کاهش خطر در بلایا و حوادث معاونت بهداشت اقدام به تهیه مختصات جغرافیایی مراکز خدمات جامع سلامت، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و ... به صورت بارکد (QR CODE) نمود.

 

وی افزود: بارکدهای تهیه شده توسط اداره روابط عمومی دانشگاه با همکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در پورتال دانشگاه قرار گرفته که از طریق لینک ذیل قابل دسترسی می باشد.

 

دکتر دلاوری اظهار داشت: شهروندان عزیز می توانند با اسکن بارکد مکان مورد نظر در نرم‌افزارهای مسیریاب به سرعت و بدون مشکل به مقصد مورد نظر راهنمایی می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: این اقدام معاونت بهداشت دانشگاه در راستای ارتقای آمادگی و پاسخگویی به بلایا و حوادث و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در زمان‌های بحرانی انجام شده است.

 

لینک دسترسی به مختصات جغرافیایی مراکز بهداشتی و درمانی کاشان

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 129282
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین