میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/07 - 15:04
  • 340
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZkE

اولین نشست شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه برگزار شد

نخستین نشست شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه، رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان و جمعی از نمایندگان خیرین در سالن شهید زارع ستاد مرکزی برگزار شد.



نخستین نشست شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه، رئیس اداره سازمان های مردم  نهاد و خیرین سلامت و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان و جمعی از نمایندگان خیرین در سالن شهید زارع ستاد مرکزی برگزار شد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این نشست، ضمن تقدیر از خیرین سلامت،گفت: کمک های خیرین در حوزه سلامت، برکات فراوانی را برای دانشگاه فراهم آورد و با کمک خیرین توانستیم تنگناها و موانعی که حوزه سلامت را به ویژه در بحران کرونا، آزار می داد، پشت سربگذاریم.


دکتر سید علیرضا مروجی افزود: مردم و خیرین در اوج همه گیری کرونا، در حوزه های مختلف اعم از تامین نیروی انسانی داوطلب، کمک های مالی و تامین تجهیزات به یاری حوزه سلامت شتافتند.


وی تصریح کرد: حوزه سلامت نیز به پاس قدردانی از این مشارکت ها، باید بهترین تصمیم ‌ها را که نفع مردم در آن باشد، اتخاذ نماید.


دبیر شورای هماهنگی مشارکت های مردمی دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست را جهت دهی، تسهیل فرآیندها و یکپارچه سازی مشارکت های مردمی به منظور پرهیز از موازی کاری در برآوردن نیازهای حوزه سلامت منطقه بیان کرد.


دکتر فاطمه عطوف، ضمن ارائه گزارشی از نیازهای اولویت دار جمع آوری شده از واحدهای مختلف دانشگاه، گفت: کمک های خیرین باید به بهترین نحو سامان دهی تا در بهترین مسیر و در جهت تامین نیازهای واقعی حوزه سلامت به کار گرفته شود.


رئیس اداره سازمانهای مردم  نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، در ادامه این نشست، گزارشی از عملکرد مشارکت خیرین و سازمان های مردم نهاد از ابتدای سال 1399 تا پایان آبان ماه 1400 و فرآیندهای طراحی شده در راستای اجرای اهداف شورای هماهنگی مشارکت های مردمی را ارائه نمود.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2015
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین