میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/02/01 - 09:24
  • 400
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /ZEK
سرپرست دانشگاه در دیدار با دانشجویان تاکید کرد:

اهمیت نقش دانشجویان در تحقق اهداف دانشگاه

سرپرست دانشگاه در دیدار با دانشجویان، بر اهمیت نقش دانشجویان در تحقق اهداف دانشگاه تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه در دیدار با دانشجویان، بر اهمیت نقش دانشجویان در تحقق اهداف دانشگاه تاکید کرد.


 


به گزارش وب دا، دکتر کورش ساکی در دیدار نمایندگان و دبیران شورای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی عصر روز سه شنبه 30/1/1401 اظهار داشت: با مرور اندیشه‌های حضرت امام (ره) در می یابیم، امام به دانشجویان به عنوان یک قشر بسیار مهم نظر داشتند و معتقد بودند که اگر دانشجویان بتوانند در دانشگاه علم و ایمان را با یکدیگر همراه سازند می‌توانند به عنوان یک قشر تحصیل‌کرده، محور "روشنگری" اجتماعی را به دست گیرند.


وی، با اشاره به  استقبال مسئولین دانشگاه از برگزاری جلسات متعدد بررسی و پیگیری مسائل گفت: از جمله دغدغه های مهم و اساسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دانشگاه و محیط دانشجویی است.


دکتر ساکی، بر اهمیت همکاری متقابل دانشجویان و مسئولین در پیشرفت موضوع و حل مشکلات مربوطه تاکید و تصریح کرد: یکی از این عوامل مربوط به خود تشکل‌های دانشجویی است که بسیار هم مهم و حائز اهمیت است. دومین عامل دانشگاه و مسئولین دانشگاه هستند که باید به دانشجویان یاد دهند ضمن شرکت دانشجویان در جشنواره‌های علمی و دانشجویی، به تحلیل مسائل جامعه بپردازند.


 


وی  ادامه داد: داشتن دغدغه و احساس مسئولیت نسبت به مسائل کشور یکی از شاخص‌های دانشجوی تراز اول انقلاب اسلامی است که می‌تواند به دانشجو در عمل به نقش دانشجویی‌اش کمک کند.


 


سرپرست دانشگاه یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی شامل حوزه های مختلف بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش و غذا و دارو است و با آموزش عالی وزارت علوم تفاوت دارد و مسائل و مشکلات بیشتر و متفاوت تری دارند.


وی، همچنین بر استفاده از ظرفیت خیرین به خصوص در حل مسائل و مشکلات دانشجویی و تامین خوابگاه ها و اصلاح فرآیند های تهیه و توزیع غذا در راستای ارتقای کیفیت غذا و جلب رضایت دانشجویان تاکید کرد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در این نشست، با اذعان به این نکته که در حوزه دانشجویی و فرهنگی تمام تلاش مسئولان دانشگاه، رفع کاستی‌ها بوده است؛ تصریح کرد: افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و کمبود فضای فیزیکی در دوران کرونا باعث وضعیت موجود شد؛ اما این مشکلات بطور جدی در حال پیگیری و رفع موارد و کمبودها می باشد.


دکترحمیدرضا گیلاسی، بر همکاری با شورای صنفی در مسائل تغذیه، ایجاد سلف نیمه خصوصی و اهمیت نظرسنجی دانشجویان، پیگیری مشکلات خوابگاه ها بخصوص خوابگاه شاهرودیان تاکید و خواستار مستمر بودن ملاقات های دانشجویی با مسئولین دانشگاه شد.


 


دکترحمیدرضا بنفشه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این نشست، بر حضور دانشجویان در دانشگاه برای مسائل تحقیقاتی تاکید کرد.


دکتر فاطمه قریشی معاون آموزشی دانشگاه نیز، ضمن تشکر از حضور دانشجویان در این جلسه گفت: بحران کرونا بر افزایش مشکلات آموزشی بی تاثیر نبوده و بر اهمیت آموزش مجازی به عنوان روشی مهم تاکید و آن را جایگزین روش های قبلی در حیطه فرآیند آموزش مهم دانست.


 


گفتنی است: در ادامه جلسه، نمایندگان و دبیران شورای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی و.... به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.


 


لازم به ذکر است: پیگیری جدی مسایل مربوط به آموزش، تغذیه و خوابگاه، پیگیری مشکلات مالی، استقبال از فعالیت کانون های متعدد و فعالیت این کانون ها در حوزه های متنوع، استقبال از نظرات و پیشنهادات، اقدام در راستای اصلاح قراراداد با پیمانکاران تهیه و طبخ غذا و ... از جمله مسائل مطروحه در این نشست بود.


نشست هم اندیشی رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان با نمایندگان و دبیران شورای صنفی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی، مقام آوران ورزشی فرهنگی قرآنی و... برگزار شد.


 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2318
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین