میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/10/26 - 13:38
  • 274
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqJQ

افزودن بیش از ۸۸ هزار متر مربع به فضای بهداشتی درمانی کاشان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفـت:از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۸ هزارو ۸۳۰ متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر نجات خیری پو افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان که سال ۱۳۶۵ راه‌اندازی شده است، امروز با ۵۶ کد رشته و ۴۰ رشته تحصیلات تخصصی(تکمیلی) و سه هزارو ۴۸۳ دانشجو و ۳۰۱ عضو هیات علمی فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: ۶ بیمارستان، پنج دانشکده، چهار هزارو ۷۷۰نفر کارکنان دانشگاه، ۵۷ پایگاه بهداشتی و ۲۹ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای زیر پوشش این دانشگاه در کاشان فعالیت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه تامین و ارتقای تجهیزات پزشکی از خدمات مستمر نظام است، گفت: طی ۲ سال گذشته 1500میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه اضافه شده است.

خیری پور با پیشرفت 90 درصدی پروژه بیمارستان امام حسن(ع) بیان کرد: پروژه رو به تکمیل ابوزیدآباد و تکمیل خانه های بهداشت و غیره از دیگر فعالیت‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان در کاشان بوده است.

وی افزود: تعرفه خدمات پزشکی نسبت به رقم بالای تورم ایجاد شده؛ پایین می باشد؛ وصول مطالبات بیمه‌ای با تاخیر انجام می شود و ماهیانه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه حقوق و مزایای نیروهای شرکتی را پرداخت می‌کنیم که همین امر موجب شده که مطالبات پرسنل معوق باشد.

لازم به ذکر است جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

 

لینک مرتبط

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,توسعه
  • کد خبر : 125710
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین