میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/06/01 - 09:27
  • 651
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZXMz
به مناسبت هفته دولت عنوان شد:

اعطای بیش از ۱۱میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های دانشجویی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ، از اعطای بیش از ۱۱میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های دانشجویی در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر اشرف مظاهری به مناسبت هفته دولت، با اشاره به اینکه در این مدت، به ۳ هزار و ۱۳۱ نفر از دانشجویان وام تعلق گرفته گفت: وام‌های دانشجویی از جمله تسهیلاتی است که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت رفع بخشی از نیازهای مالی و تحصیلی دانشجویان هر ساله در قالب وام های قرض الحسنه پرداخت می کند.

وی، با اشاره به اینکه این وام ها به پنج گروه «تحصیلی»، «ضروری»، «ازدواج»، «ودیعه مسکن» و «شهریه» دسته‌بندی می‌شوند، تصریح کرد: دانشجویان نیز بر مبنای ماهیت هر وام، به گروه‌های چندگانه تقسیم‌بندی شده‌اند که با توجه به وضعیت تأهل و مقطع تحصیلی، مبالغی را در قالب وام دانشجویی دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این بین به ۲۲۴۷ نفر از دانشجویان مبلغ ۵۳.۱۰۸.۷۵۰.۰۰۰ ریال در قالب وام تحصیلی و همچنین در قالب وام ضروری عادی، مبلغ ۱۵.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۵۹۶ دانشجو تعلق گرفته است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به ازدواج دانشجویان و جوانی جمعیت، در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۶.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال وام ازدواج به ۶۶ نفر از دانشجویان، ۳۰ وام ودیعه مسکن به مبلغ ۱۳.۹۱۸.۷۵۰.۰۰۰ ریال به دانشجویان حائز شرایط و ۱۱وام تولد فرزند با اعتبار ۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به دانشجویان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین علاوه بر وام های ذکر شده، تعداد ۶۶ نفر وام شهریه به مبلغ ۲.۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به دانشجویان شهریه پرداز تعلق گرفت.

دکتر مظاهری ادامه داد: همچنین به ۳۲ نفر وام بیمه تأمین اجتماعی، ۲۵ نفر وام درمانی تکمیلی و ۵۷ نفر وام دستیاری ویژه دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران اختصاص یافته است .

گفتنی است: از دیگر وام های ضروری پرداخت شده به دانشجویان، وام ضروری دوبرابر و عتبات می باشد.

دانشجویان عزیز می توانند جهت اطلاع از خدمات و تسهیلات اداره رفاه دانشجویان کلیک نمایند.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی,اخبار مهم
  • کد خبر : 103168
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین