میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/04/20 - 13:58
  • 546
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZuYa

اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه با افتخار به پایان رسید

اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه بعد از دو روز در هشت حوزه رسالت و اهداف، مدیریت و رهبری، منابع و امکانات، کیفیت و تعالی سازمانی، هیات علمی، خدمات دانشجویی، پژوهش، فناوری و نوآوری و آموزش دانشجو با افتخار به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در مراسم اختتامیه اعتبار بخشی موسسه ای که در تاریخ 19/4/1402 در سالن دکتر محمد قریب برگزار شد، به اهمیت و ارزش اعتباربخشی تاکید کرد.

معاون آموزشی دانشگاه نیز در این خصوص اظهار داشت: اعتباربخشی از رویکردهای علم ارزشیابی و در راستای بهبود و تضمین کیفیت موسسات آموزشی است.

دکتر مهدی رسولی منش گفت: اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا نقش بسیار مهمی در تربیت نیروی انسانی دارند که باعث توسعه کمی و کیفی کشورها است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه آموزش در راس امور وزارت بهداشت است، تاکید کرد: بدون توجه به امر بهره‌وری آموزش‌ها نیز ابتر خواهند ماند.

دبیر اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه، نیز ضمن تشکر از تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی، حوزه ریاست، معاونت های آموزشی، دانشجویی فرهنگی، تحقیقات و فناوری و توسعه مدیریت و منابع و دانشکده ها اظهار کرد: علت این موفقیت همکاری بین بخشی و نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران است.

دکتر اشرف مظاهری، در خصوص انجام اعتبار بخشی موسسه ای گفت: بر اساس برنامه های توسعه کشور دانشگاه های علوم پزشکی باید در قبال استفاده از منابع، نظام ارزشیابی را مستقر کنند و رشد و کیفیت همه جانبه را داشته باشند.                                                                                                                                                        

شایان ذکر است: اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه با تلاش های دبیر اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه و همکاری تمامی همکاران با موفقیت انجام شد.

لازم به ذکر است: ارزیابان وزارت بهداشت، اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه را مطلوب و نسبت به دوره اول اعتباربخشی در سال 96  ارتقای کیفیت ارائه خدمات را محسوس ارزیابی کردند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی,آموزشی,پژوهشی,توسعه,ریاست
  • کد خبر : 14963
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین