میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 15 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/15 - 12:07
  • 867
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZSza

ارائه 120 مقاله به صورت سخنرانی در کنگره بین‌المللی سالمندان

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان، از ارائه 120 مقاله به صورت سخنرانی در دو روز ابتدایی آغاز کنگره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر زهرا رضایی در حاشیه کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه افزود: در روز اول کنگره 80  مقاله در سالن های مختلف دانشکده پزشکی به صورت سخنرانی ارائه شد.

وی، با اشاره به ارائه 40 سخنرانی در روز دوم کنگره تصریح کرد: این مقاله ها به صورت مجازی و حضوری ارائه گردید.

عضو هیات علمی دانشگاه تصریح کرد: این مقالات در زمینه مراقبت جسمی، بازتوانی توانبخشی و ارتقای کیفیت زندگی، مراقبت روانی اجتماعی، طب سنتی، مسائل قانونی و فرهنگی، مرکز ارایه دهنده مراقبت تسکینی و تروما در سالمندان می باشد.

شایان ذکر است: کنگره بین‌المللی سالمندی از مورخ چهاردهم تا شانزدهم اسفند ۱۴۰۱ در کاشان در حال برگاری است و در حاشیه کنگره نیز غرفه ها، پوستر و آثار هنری مرتبط با سالمندی به نمایش گذاشته می شود.

این گزارش حاکیست: در پایان نیز، از مطالعات برتر در حوزه پاسخگویی اجتماعی و هنرمندان سالمند برتر تقدیر و تشکر  می شود.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی,پژوهشی
  • کد خبر : 14129

تصاویر

کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در کاشان
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین