میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/07/29 - 21:56
  • 271
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZhTB

اجرای طرح همسفره با هدف جلب حمایت برای کودکان دچار سوء تغذیه در شهرستان کاشان

طرح همسفره با هدف جلب حمایت برای کودکان و نوجوانان دچار سوء تغذیه شهرستان به صورت مشترک توسط کمیته امدادهای امام خمینی کاشان و راوند و مرکز بهداشت شهرستان کاشان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان با اعلام این مطلب گفت: «طرح همسفره» با هدف جلب حمایت خیرین برای کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست با رشد ناکافی و تغذیه نامناسب در سطح شهرستان کاشان اجرا و این کودکان و نوجوانان را به صورت فصلی از نظر وزن و قد غربالگری و حمایت می کند.

دکتر مسعود دهقانی افزود: در حال حاضر در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر کاشان و راوند مجموعا حدود یک هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان بی سرپرست و بدسرپرست نیازمند تحت پوشش قرار گرفته اند که با بررسی وضعیت رشد و تغذیه این کودکان و نوجوانان حدود ۲۲۰ نفر از آن ها دچار وضعیت کوتاه قدی یا لاغری هستند.

 وی تصریح کرد:  در این راستا، حامیان و خیرین محترم شهرستان کاشان می توانند یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند را به دلخواه خود انتخاب و کمک خود را به ‌صورت مستقیم و در لحظه به حساب‌ خود کودک یا نوجوان واریز نمایند.

 گفتنی است علاقه مندان حتی با پرداخت ماهیانه ۲۰ هزار تومان، می توانند حامی یک کودک یتیم یا بدسرپرست باشند. همچنین در صورتی که خیرین تمایل دارند به کودکان و نوجوانان یتیم یا بدسرپرست با ویژگی خاصی مانند دارای بیماری خاص، دچار سوء تغذیه و... کمک کنند، می توانند در تماس با کمیته امداد کاشان با شماره ۵۵۴۵۱۵۴۴ و کمیته امداد راوند با شماره ۵۵۵۱۶۷۷۰ و ۰۹۹۲۱۵۷۲۹۹۷ درخواست خود را مطرح کنند تا بر اساس آن فرزند معنوی انتخاب شود.

 اطلاعات فرزندان معنوی و مبالغ اهدایی هر فرد در صفحه کاربری فرد در سایت ekram.emdad.ir قابل مشاهده است.

همچنین موسسات خیریه و خیرین که تمایل دارند به سایر گروه های پرخطر بی بضاعت دچار سوء تغذیه مانند مادران باردار، کودکان و نوجوانان، بیماران و... مراجعه کننده به مراکز بهداشتی کمک کنند، می توانند با واحد تغذیه مرکز بهداشت شهرستان کاشان با شماره تلفن ۵۵۴۶۸۲۵۹-۰۳۱ – ۰۹۱۰۹۵۴۷۱۷۷ واقع در خیابان گلابچی تماس حاصل فرمایند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 108887
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین