میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/08/20 - 16:19
  • 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZBsQ

آمادگی وزارت بهداشت در زمینه اختصاص تجهیزات پزشکی مراکز جدیدالاحداث

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از آمادگی این وزارتخانه در زمینه اختصاص تجهیزات پزشکی به حوزه سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سعید کریمی امروز مورخ 20/08/1402 در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: وزارت بهداشت، باتوجه به قدمت و سابقه دانشگاه علوم پزشکی کاشان، جمعیت بالای این منطقه و مراجعین از شهرهای همجوار موظف است در زمینه های مورد نیاز خدمات لازم را به مردم ارائه دهد.

دکتر کریمی در مورد تامین تجهیزات به مراکز و یا بخش‌های جدیدالاحداث درمانی با پیشرفت بالای 80 درصد گفت: در دوره جدید بخش‌ها یا مراکز جدیدالاحداث به رایگان توسط معاونت درمان وزارت بهداشت تجهیز شده و در اختیار قرار داده می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با بیان اینکه هفته گذشته چهار پزشک متخصص و فوق تخصص در سراسر کشور توزیع و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار گرفتند، تصریح کرد: از این میزان 30 نفر متخصص به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص می یابد.

وی، با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی در حوزه سلامت با  مشارکت خیرین انجام شده است، اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌های صورت گرفته طی هفته‌های آتی دستگاه MRI جدید بیمارستان نقوی و بخش سی‌تی آنژیو بیمارستان شهید بهشتی کاشان به بهره برداری برسد.

دکتر کریمی ادامه داد: رویکرد وزارت بهداشت، عدالت و تعالی نظام سلامت است و از این رو کاهش فرانشیز در دستور کار قرار گرفت و 30 میلیون نفر برابر دستورالعمل بستری براساس نظام ارجاع در بیمارستان‌های دولتی رایگان می‌شود و اقدامات فنی در حال انجام است که گام مهمی در راستای عادلانه‌سازی نظام سلامت است.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان
  • کد خبر : 124010

تصاویر

آمادگی وزارت بهداشت در زمینه اختصاص تجهیزات پزشکی مراکز جدیدالاحداث
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین