میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 14 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/16 - 13:37
  • 854
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4Aa

مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد

مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان روز سه شنبه مورخ 16/12/1401 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم، ضمن تشکر از برگزار کنندگان کنگره، اظهار داشت: بایستی به صورت جدی تر به مسئولیتی که در مقابل ولی نعمتان مان توجه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی اظهار امیدواری کرد: این راه و مسیر در دانشگاه های علوم پزشکی و در کل کشور و حتی جهان ادامه یابد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: ما هرچه انجام دهیم فقط توانسته ایم به وظیفه خود در قبال صاحبان خرد و تجربه عمل کنیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این مراسم، ضمن تشکر از برگزار کنندگان کنگره گفت: جمعیت کشور در حال انتقال از جوانی به سالمندی است و این موضوع اهمیت روز افزون برنامه ریزی برای سالمندان را آشکار می‌کند.

دکتر غلامعلی حمیدی افزود: برنامه‌ریزی برای دوران سالمندی نیازمند نگاه اجتماعی آینده نگر در نظام سلامت است تا مشکلات احتمالی سالمندان از قبل پیش بینی شده و برای آن بتوان سازوکار مناسبی تعریف کرد.

دبیر علمی کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه نیز در این آیین گفت: خداوند را شاکرم که توفیق برگزاری این کنگره را به ما داد.

دکتر محسن تقدسی اظهار داشت: برگزاری این کنگره بدون ایثار، همدلی و صمیمت امکان پذیر نبود و از تلاش همه عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

علی هاشمی طاهری رئیسشورایاسلامیشهر کاشان، نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه برگزاری این کنگره تلنگری است برای همه برنامه ریزان و سیاست گذاران کشور گفت: ایران روبه سالمندی می رود امیدواریم جوانان عزیز ازدواج کنند و جمعیت جوان را افزایش دهند.

شایان ذکر است: کنگره بین‌المللی سالمندی از تاریخ چهاردهم تا شانزدهم اسفند ۱۴۰۱ در کاشان در حال برگزاری است و در حاشیه کنگره نیز غرفه ها، پوستر و آثار هنری مرتبط با سالمندی به نمایش گذاشته می شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی,پژوهشی
  • کد خبر : 14140
کلمات کلیدی

تصاویر

مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شدمراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌ه مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد مراسم اختتامیه کنگره بین المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان در دانشگاه برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین