میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/24 - 08:22
  • 799
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZEAa

آماده باش مراکز بهداشتی درمانی منطقه کاشان در ایام نوروز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آماده باش مراکز بهداشتی درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر کورش ساکی گفت: کلیه امکانات و منابع دانشگاه اعم از نیروی انسانی و تجهیزات تخصصی جهت ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز بسیج و هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی افزود: بیمارستان های این دو شهرستان به مسافران داخلی و گردشگران خارجی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خدمات رسانی می کنند.
دکتر ساکی تصریح کرد: بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، آیت الله یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و ثامن الحجج( ع) در آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمت به شهروندان می باشند.

وی، با اشاره به اینکه دیالیز از درمان های بسیار مهم است، ادامه داد: مرکز دیالیز دانشگاه نیز در بیمارستان اخوان واقع در خیابان اباذر همزمان با ایام نوروز آماده خدمت رسانی است.

رئیس دانشگاه، با اشاره به آغاز مدیریت سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط از تاریخ۲۴/12/1401 اظهار داشت: افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی تحت پوشش، نمونه برداری از مواد غذایی حساس در مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و کنترل کیفی آب اشامیدنی (کلرسنجی و نمونه برداری) در اماکن عمومی و مراکز اقامتی و بین راهی از اهداف این طرح می باشد.

وی افزود: همشهریان و مسافرین در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با سامانه ارتباطات و رسیدگی به شکایات مردمی 190 تماس گرفته و مورد را اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و اقدام لازم توسط بازرسان این دانشگاه انجام شود.

به‌گفته‌ دکتر ساکی، برنامه‌ریزی بازدید روزانه از تمامی مراکز درمانی در ایام طرح سلامت نوروزی توسط وی به همراه روابط عمومی، حراست، معاونین و تمامی بازرسین این معاونت ها انجام‌ می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 14174
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین