میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/11/17 - 14:12
  • 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zy7Q

کنفرانس علمی یک روزه بیماری های شایع سالمندی برگزار شد

کنفرانس علمی یک روزه بیماری های شایع سالمندی به همت واحد سلامت خانواده معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت شهرستان کاشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر زیلوچیان متخصص بیماری های داخلی دبیر جلسه در ابتدا، در رابطه با  مشکلات و بیماری های غددی در سالمندان نکات لازم را بیان کرد.

دکترمعینی طبا فوق تخصص بیماری های کلیه بزرگسالان نیز، در رابطه بیماری های کلیه در سالمندان و بی اختیاری ادراری، دکتر حق پناه متخصص ارتوپدی دررابطه با اهمیت دردهای مفاصل و بیماریهای استخوانی در سالمندی، دکتر ارج فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان در زمینه مشکلات گوارشی سالمندان و دکتر رجبی مقدم متخصص بیماری های قلب و عروق در رابطه با بیماری های قلبی عروقی و مشکلات قلبی درسالمندان مطالب ارزشمندی را ارائه کردند.

لازم به ذکر است این کنفرانس علمی با حضور50 پزشک و پرستار با هدف ارتقا دانش و عملکرد در راستای ارائه خدمات به گروه سنی 60 سال و بالاتر برگزار شد.

گفتنی است کنفرانس علمی یک روزه بیماری های شایع سالمندی باتوجه به درصد بالای سالمندی جمعیت کاشان و اهمیت سلامت این گروه سنی با موضوعات دیابت و فشارخون، مشکلات ادراری، مشکلات مفاصل و استخوان، بیماری های گوارش و متابولیک وبیماری های قلبی عروقی در سالمندان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,بهداشت
  • کد خبر : 126117

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین