میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/03 - 11:54
  • 428
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zyya

نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاونین فرهنگی و دانشجویی و آموزشی و سایر اعضا در سالن شهید دکتر محمد زارع ستاد مرکزی دانشگاه روز سه شنبه دوم اسفند ماه سال جاری با محوریت برنامه های مناسبتی پیش رو و درخواست های تشکل ها و کانون های فرهنگی، دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این جلسه گفت: شورای فرهنگی در دانشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا فضای دانشگاه یک فضای مهم و خاص است.

دکتر کورش ساکی، به ضرورت برگزاری اردوهای دانشجویی اشاره و تأکید کرد: جلسه ای جهت برگزاری اردو ی راهیان نور تشکیل شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه، ضمن تأکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و ضرورت استفاده از ظرفیت های دانشجویی در برگزاری برنامه های فرهنگی، به ارائه گزارش مالی اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای برنامه های فرهنگی در سال ۱۴۰۱ پرداخت.

دکتر علی فخری، تشکیل کمیسیون تخصصی فرهنگی و اجتماعی را پیش از برگزاری شورای فرهنگی ضروری دانست و اذعان داشت: تصویب برنامه ها در شورای فرهنگی به معنای لزوم برگزاری آن برنامه نیست و قبل از اجرا، باید مراحل قانونی طی شود.

سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز در ادامه، گزارشی از فعالیت های فرهنگی دانشگاه در بهمن ماه که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی برگزار شد، ارائه نمود.

وی، همچنین به مهم ترین این اقدامات می توان به برگزاری اردوی مشهد مقدس، برگزاری اعتکاف در مسجد دانشگاه و تشکیل ستاد دانشگاهی گرامیداشت دهه فجر و برنامه های مرتبط با این ایام مثل جشن خوب پیروزی اشاره کرد.

برگزاری اردوی راهیان نور، گرامیداشت اعیاد شعبانیه، برپایی نمایشگاه ملل با هدف شناسایی دانشجویان بین الملل و آشنایی با روحیات و ذائقه ایشان ...از مصوبات جلسه شورای فرهنگی بود.

در پایان، برنامه های پیشنهادی ماه اسفند مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 14055

تصاویر

شورای فرهنگی شورای فرهنگی
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین