میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/09/12 - 11:38
  • 483
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zid
رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در دانشگاه عنوان کرد:

ضرورت برنامه ریزی در زمینه های نخبه شناسی، نخبه گزینی، نخبه پروری و نخبه گماری

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان، بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه های نخبه شناسی، نخبه گزینی، نخبه پروری و نخبه گماری تاکید کرد...

 رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان، بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه های نخبه شناسی، نخبه گزینی، نخبه پروری و نخبه گماری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حسین ربانی در نشست با مسئولین دانشگاه، با اشاره به فرمایش رهبری (مدظله العالی) در خصوص استخدام و به کارگیری نخبگان در دانشگاه ها و دستگاه های دولتی گفت: 20 درصد از جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها را بایستی نخبگان تشکیل دهند که تاکنون این امر محقق نشده است.  

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان همچنین، به معرفی تسهیلات و حمایت‌های این بنیاد از نخبگان و استعدادهای درخشان به ویژه دانش آموزان مستعد، دانشجویان و طلاب آینده ساز، دانش آموختگان برتر، مخترعان و نوآوران برگزیده پرداخت.

وی گفت: متاسفانه دانشجویان حوزه پزشکی کمتر از دانشگاه های صنعتی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استقبال نموده اند، هرچند بیشتر مشمول این تسهیلات می شوند.

 ربانی، خواستار ترغیب دانشجویان علوم پزشکی به ثبت نام در سامانه یکپارچه مدیریت نظام و اجتماعات نخبگانی( سینا) به آدرس الکترونیکی sina.bmn.ir شد.

لازم به ذکر است: نشست رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده ها و مسئولین دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه در سالن دکتر محمد قریب دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 2982
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین