میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/24 - 13:47
  • 969
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZpZ7

شرکت اساتید و دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه طرح رفعت

اساتید و جمعی از دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه اولین دوره طرح رفعت بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر الهه میانه ساز سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه در این خصوص گفت: مراسم افتتاحیه اولین دوره طرح رفعت با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و علمی ویژه دانشجویان برتر به همت بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان با حضور دکتر حسین ربانی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان و دکتر عباس ابراهیمی معاونت سرآمدان بنیاد ملی نخبگان کشور و جمعی از اساتید طرح و دانشجویان برگزیده (12 تیم) برگزار شد.

 معاون سرآمدان بنیاد ملی نخبگان در این مراسم گفت: در دوره جدید مدیریت بنیاد ملی نخبگان با شناسایی مشکلات و چالش ها در پی اصلاح آئین نامه ها و افزودن طرح های جدید هستیم تا بتوان نخبگان و استعدادهای برتر جامعه را به درستی و به صورت جامع شناسایی انجام شود.

 دکتر عباس ابراهیمی، همچنین با اشاره به این که طرح رفعت یکی از طرح هایی است که توسط بنیاد نخبگان استان اصفهان پیشنهاد و اجرایی شده است افزود: امید است که بتوان خلاء های موجود در آئین نامه ها پوشش داده و در توانمند سازی مستعدین برتر حاضر در طرح موفق باشد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در این جلسه گفت: مستعدان برتر دانشگاهی در کنار آموزش های تخصصی دانشگاه، نیازمند یک بستر مناسب برای فراگیری جنبه های عمومی زندگی، به ویژه در حوزه های پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی، در فرآیند رشد خود هستند.

دکتر حسین ربانی افزود: در این طرح دانشجویان مقطع کارشناسی مشمول تسهیلات بنیاد، در گروه های چند نفره زیرپوشش هدایت و راهبری یک استاد خبره قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: با آسیب شناسی محیط جامعه و دانشگاه و بررسی مؤلفه های اسلامی شدن دانشگاه ها به صورت خاص، می توان به این نکته پی برد که یکی از چالش های اساسی کشور ما تربیت انسان های متخصص و هویت مدار است تا به برکت وجود آنها سطح معرفتی، اعتقادی و علمی در اقشار و آحاد ملت ارتقاءیابد و جامعه نیز بتواند در مسیر مستقیم حرکت نماید و از هرگونه انحراف مصون باشد.

 شایان ذکر است در این مراسم که در روز پنجشنبه مورخ 1401/11/20 از ساعت 11 تا 14 در بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی کاشان 2 تیم به سرپرستی دکتر طاهره مازوچی و دکتر الهه میانه ساز به همراه 11 نفر از دانشجویان برگزیده طرح شرکت نمودند.

 تیم اول:

 استاد راهنما: دکتر طاهره مازوچی - دانشجویان: محمد سعید معین فر، علی شریفی، علی گرشاسبی، فاطمه غم انجام، فاطمه حجازی، فائزه لچینانی و فاطمه روائی

 تیم دوم:

استاد راهنما: دکتر الهه میانه ساز - دانشجویان: محمدرضا عباس زاده، دنیز زاهدان، منصوره روحانی بیدگلی، فاطمه دلاوری و فاطمه رضوانی دستجردی

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 3273

تصاویر

شرکت اساتید و دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه طرح رفعت شرکت اساتید و دانشجویان دانشگاه در مراسم افتتاحیه طرح رفعت
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین