میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/11/30 - 15:13
  • 762
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zkya

شبکه یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از افتتاح شبکه یوسرن در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامعلی حمیدی ، گفت: در آیین اختتامیه شورای سیاستگذاری کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی کشور و اولین تور و مدرسه فناوری و نوآوری در دانشگاه، تفاهم نامه فیمابین دکتر نیما رضایی موسس شبکه یوسرن و دانشگاه علوم پزشکی کاشان امضاء شد.

 وی، با بیان اینکه یوسرن (USERN) شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی است که مخفف Universal Scientific Education and Research Network است، افزود: هدف از راه اندازی این شبکه، گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در ۲۲ رشته علمی در دنیا است.

دکتر حمیدی، اجرای پروژه های علمی، بین المللی، بین رشته ای و ایجاد بستری برای ارتباط بهتر میان پژوهشگران جوان و دانشمندان مجرب در تمام دنیا از برنامه های پیش روی این شبکه عنوان و تصریح کرد: بورد مشاورین علمی این شبکه متشکل از دانشمندان یک درصد برتر تمام ٢١ رشته علمی که توسط ESI معرفی شده اند و برندگان جایزه نوبل، ابل و جایزه یوسرن هستند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، در ادامه حضور دانشجویان فعال در این دوره را باعث افتخار دانشگاه دانست.

لازم به ذکر است: دکتر حامد میرزایی که به عنوان دانشمند درصد برتر جهان از نظر موسسه ISI در سال 2022 انتخاب شده است، به عنوان عضو کمیته مشورتی USERN منصوب شد.

شایان ذکر است: دفتر یوسرن (USERN) در ساختمان فرقانی دانشگاه با حضور دکتر نیما رضایی مسئول کمیته های تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر غلامعلی حمیدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و دانشجویان شرکت کننده افتتاح شد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 14042

تصاویر

شبکه یوسرن در دانشگاه علوم پزشکی کاشان افتتاح شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین