میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/12/22 - 16:06
  • 925
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zeza

رئیس دانشگاه با خانواده شهیدان والامقام نساجیان و اعتماد حسینی دیدار کرد

رئیس دانشگاه، مدیر حوزه ریاست، مدیر هسته گزینش، مشاور رئیس و مدیر امور ایثارگران و سرپرست اداره بازرسی با خانواده شهیدان والامقام رضا نساجیان و سید حسین اعتماد حسینی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه در این دیدار، با اشاره به مقام والای شهدا، از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های ایشان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

دکتر کورش ساکی، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و افزود: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی، با بیان اینکه تمامی ملت مدیون و بدهکار خون شهدا و جانفشانی ها و رشادت های جانبازان و آزادگان هستند، تصریح کرد: خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ترسیم کننده چراغ راه هستند و از خداوند متعال خواستاریم که بتوانیم در راه شهدا و اهداف آنان گام برداریم.

گفتنی است: فرزندان معظم این دو شهید بزرگوار، راضیه نساجیان در بیمارستان بهشتی، معصومه نساجیان در دانشکده دندانپزشکی و مهندس مجید اعتماد حسینی در ستاد مرکزی شاغل هستند.

لازم به ذکر است: در این دیدار خاطرات دوران دفاع مقدس از زبان خانواده معظم شهید بازگو و با اهدای لوح و هدیه از ایشان تقدیر و تشکر شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14093

تصاویر

رئیس دانشگاه با خانواده شهیدان والامقام نساجیان و اعتماد حسینی دیدار کرد رئیس دانشگاه با خانواده شهیدان والامقام نساجیان و اعتماد حسینی دیدار کرد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین