میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 13 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/12/07 - 12:44
  • 659
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z2za
به مناسبت روز جانباز:

رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد

رئیس دانشگاه به همراه مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی روز یکشنبه مورخ 07/12/1401 دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر کورش ساکی، در این دیدار که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با عنوان روز پاسدار و جانباز صورت گرفت، این روز را به تمامی همکاران شاغل در حوزه سلامت به ویژه ایثارگران، پاسداران، جانبازان و آزادگان تبریک گفت.

وی اظهار داشت: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاور مردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا، جانباز و ایثارگر بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می کند.

این گزارش حاکیست: رئیس دانشگاه به صورت نمادین با اهداء گل از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی تقدیر و تجلیل کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 14081

تصاویر

رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد رئیس دانشگاه با جمعی از جانبازان شاغل در ستاد مرکزی دیدار کرد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین