میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 10 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/03/31 - 12:17
  • 499
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZFVa

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با هدف برنامه های فرهنگی و قرآنی در روز دوشنبه مورخ29/03/1402 در سالن شهید دکتر زارع ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه در این نشست، با اشاره به اهمیت بیشتر فرهنگ نسبت به اقتصاد گفت: به همین دلیل ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی، به دلیل ابعاد گسترده آن، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبری و در یک کلام حرکتی جهادی باشد.
دکتر کوروش ساکی افزود: کار فرهنگی باید همراه با  برنامه‌ریزی باشدتا اجرای این برنامه‌ها موجب گسترش و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شود.

دکتر اعظم باقری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه، به ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های کانون‌ها، تشکل‌ها و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشجویان در ماه های اردیبهشت و خرداد پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه گفت: ما هر جایی که به خدا و به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم.

وی، سپس در خصوص برنامه‌های مربوط به اجرای اردوهای جهادی مطالبی را بیان کرد.

شایان ذکر است: در ادامه این نشست، با توجه به تشکیل شورای فرهنگی مراکز آموزشی ودرمانی و کمیته رابطین فرهنگی، مصوب شد که ابلاغ رابطین فرهنگی از سوی سرپرست واحدهای مربوطه صادر  شود و برنامه‌ریزی انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین اعتبار آن صورت پذیرد.

لازم به ذکر است: در این جلسه تفاهم‌نامه اردوهای جهادی، راه‌اندازی پایگاه سلامت و برگزاری اردوی جهادی دانشگاه مطرح و به تصویب رسید.

 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,دانشجویی فرهنگی
  • کد خبر : 14802

تصاویر

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین