میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1402/05/09 - 09:19
  • 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZtLr

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی محکوم شد

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان روز یکشنبه مورخ هشتم مرداد ماه سال جاری در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه محکوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه در این مراسم، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همچنین سالروز شهادت امام زین العابدین علیه السلام گفت: تنها موجود آموزش پذیر انسان است که نیاز به تکامل فکری دارد و این آگاهی و دانش انسان ها را از یکدیگر متمایز می کند.

دکتر کورش ساکی، با اشاره به این موضوع که همان گونه که انسان دارای سیر تکاملی است در ادیان الهی نیز تکامل صورت پذیرفته است، افزود: قرآن به عنوان کامل ترین کتاب نازل شده است و هیچ گونه دخل و تصرفی در آیات آن صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: قرآن از نظر محتوا بالاترین کتابی است که برای هدایت انسان ها نازل شده است و تاکنون هیچ کس نتوانسته نقدی بر آن وارد کند.

شرکت کنندگان در ادامه این برنامه که همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار برخورد با عوامل هتک حرمت به قرآن شدند.

در پایان این تجمع متن پیام رهبر انقلاب اسلامی توسط مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قرائت شد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه ای تلخ و توطئه آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت های مسلمان و بسیاری از دولت های آنان را به سوی خود جلب کرده است.

وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. توطئه گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزون تر و انوار هدایت آن درخشان تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند. والله غالب علی امره

سید علی خامنه ای

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,درمان,دانشجویی فرهنگی,بهداشت,آموزشی,پژوهشی,غذا و دارو,توسعه,تحقیقات و فناوری,شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل,ریاست
  • کد خبر : 77092

تصاویر

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی محکوم شد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی محکوم شد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی محکوم شد اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی جامعه دانشگاهی محکوم شد
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین