میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 11 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/08/29 - 14:34
  • 875
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zdc

اعضاء هیأت بورد گروه آموزشی بیهوشی وزارت بهداشت از دانشگاه بازدید کردند

اعضاء هیأت بورد گروه بیهوشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به منظور امکان سنجی ظرفیت‌های دانشگاه در خصوص تربیت دانشجویان مقطع دستیاری رشته بیهوشی از این گروه بازدید کردند...

اعضاء هیأت بورد گروه بیهوشی  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، به منظور امکان سنجی ظرفیت‌های دانشگاه در خصوص  تربیت دانشجویان مقطع  دستیاری رشته بیهوشی از این گروه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رسول فراست کیش، دکتر رضا شریعت محرری و دکتر مهرداد نوروزی اعضاء هیات بورد گروه بیهوشی و مریم میلاد کارشناس دبیرخانه شورای تحصصی وزارت بهداشت در این بازدید، از امکانات و فضاهای آموزشی و تحقیقاتی و مراکز مرتبط با گروه در مجتمع آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی بازدید به عمل آوردند.

بر اساس این گزارش، در نشست سرپرست و مدیران دانشکده پزشکی و اعضای هیات علمی گروه بیهوشی دانشگاه با اعضاء هیأت بورد وزارت متبوع، چالش‌ها و مسایل   پیش روی این گروه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دکتر محمدرضا فاضل مدیر گروه بیهوشی دانشگاه نیز در این نشست در رابطه با سابقه گروه، اهمیت این رشته، اعضای هیات علمی، امکانات گروه و همچنین  اقدامات انجام شده برای رفع نواقص  بازدیدهای قبلی توضیحات مبسوطی را ارائه نمود.

لازم به ذکر است: در ادامه هریک از اعضاء دیدگاه‌های خود در مورد تربیت دانشجویان در مقطع دستیاری، امکانات و شرایط، انگیزه و علاقه خود جهت پذیرش دانشجو و توجه دانشگاه به این امر را بیان کردند.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,آموزشی
  • کد خبر : 2920
کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین