میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 10 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1403/04/09 - 11:28
  • 171
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLAS
در دیدار با وزیر بهداشت:

پیگیری اولویت‌های حوزه سلامت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دکتر ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مصطفی معینی آرانی، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، همراه با ، در دیدار با دکتر عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به پیگیری اولویت‌ها و مسائل مرتبط با حوزه سلامت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در بازدید از مراکز درمانی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، خدمات به مردم رضایت بخش و مطلوب بوده است.

 

 وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: در وزارت بهداشت دیدگاه بسته‌ای نداریم و هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند توسعه پیدا کند.

 

همچنین در این دیدار دکتر معینی آرانی نماینده مجلس شورای اسلامی، از حمایت‌های وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کاشان قدردانی کرده و مهمترین نیازمندی‌های حوزه بهداشت، درمان، آموزش، غذا و دارو، تحقیقات و فناوری، توسعه و بودجه و عمران و تجهیزات پزشکی را ارائه نمود.

 

دکتر ساکی در این نشست درخواست اعتبار برای پرداخت مطالبات  پرسنلی کادر سلامت، دستور تخصیص اعتبار تامین تجهیزات پزشکی، خرید یک دستگاه HPLC جهت معاونت غذا و دارو ،  اعتبار برای تسریع در تجهیز  و راه‌ اندازی بیمارستان امام حسن (ع) و همچنین افزایش اعتبار برای  بیمارستان بقیه الله اعظم (عج)، و سایر پروژه های بهداشتی و آموزشی عمرانی  دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه,ریاست
  • کد خبر : 131144
کلمات کلیدی

تصاویر

کاربر روابط عمومی
خبرنگار

کاربر روابط عمومی

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین