میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/08/19 - 14:22
  • 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPY

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها

18 الی 24 آبان ماه، هر ساله به عنوان هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها نامگذاری گردیده است و این هفته فرصت مغتنمی است تا با اراده و عزمی راسخ و همتی بلند، بیش از پیش در جهت شناخت و عمل به محتوای قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) گام برداریم.

الی 24 آبان ماه، هر ساله به عنوان هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها نامگذاری گردیده است و این هفته فرصت مغتنمی است تا با  اراده و عزمی راسخ و همتی بلند، بیش از پیش در جهت شناخت و عمل به محتوای قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) گام برداریم.

 

دانشگاه اسلامی باید بتواند متخصصین متعهد و با اخلاق تربیت نماید تا در خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه تلاش کنند .

آموزش عالی باید با بهره گیری از آموزه های قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع) در کنار دیگر الگوهای تربیتی، آموزش را به یک آموزش تربیت‌ محور تبدیل کند.

 

رسالت ما در دانشگاه اسلامی این است که به تربیت نسل جوان همت گماریم قبل از آنکه دل آنها سخت و اندیشه آنها به اموری مربوط شود که ادب‌آموزی برای آنان دشوار گردد.

 

ارتقای فرهنگ قرآن و عترت در بین دانشگاهیان تنها با حفظ و خواندن قرآن صورت نمی‌گیرد بلکه باید در آیات قرآن تدبّر و تفکر لازم نیز انجام شود و سیره ائمه معصومین (ع) بعنوان یک الگو مورد توجه همه دانشگاهیان به ویژه جوانان قرار گیرد و به آنها عمل شود.

 

اینجانب این رویداد را به همه همکاران فعال در این عرصه در مجموعه تحت پوشش دانشگاه، تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

 

دکتر سید علیرضا مروجی

رئیس دانشگاه
  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1985
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین