میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 16 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/06/12 - 09:11
  • 276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zg8

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت "روز بهورز"

سرپرست دانشگاه در پیامی 12 شهریور ماه "روز بهورز" را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

سرپرست دانشگاه در پیامی 12 شهریور ماه "روز بهورز" را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام تبریک دکتر کورش ساکی به شرح ذیل است:


تحقق عدالت در دسترسی مردم به خدمات اولیه و اساسی سلامت از وظایف مهم دولتهاست. مقارن با شکل گیری جمهوری اسلامی در ایران، نظام شبکه بهداشتی با هدف ارائه مراقبت های اولیه سلامت برای آحاد جامعه از جمله مردمان شریف و عزیز روستا، مناطق حاشیه نشین و کم برخودار ایجاد گردید.


بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند. بهورزان بهترین پیام‌آوران سلامت در کشورند که با تلاش مضاعف خود، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم دارند.


اگر امروز شاهد ریشه کنی بیماری هایی مانند فلج اطفال، کاهش مرگ و میر کودکان و مادران و کاهش بیماری های واگیر در کشور هستیم باید قسمت قابل توجهی از آن را مرهون زحمات و تلاش بهورزان بدانیم.


در جای جای کشور شاهد خدمات ارزنده بهورزان در گستره تمامی ابعاد سلامت و در محروم ترین نقاط کشور، تأثیرات شگرفی بر ارتقای شاخص های سلامت در مناطق روستایی داشته اند همچنین نقش موثر آنها به ویژه در مقابله با کرونا انکارناپذیر است چرا که آنان از همان ابتدا با معضل شیوع بیماری کرونا درگیر شده اند و به طور مستمر با تمام خانوارهای تحت پوشش منطقه در تماسند تا با غلبه بر کرونا افتخاری دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.


اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به یکایک بهورزان عزیز، مدیران و مربیان مرکز آموزش بهورزی از تلاش طاقت فرسای زحمتکشان این عرصه تقدیر و تشکر نموده و  برای ایشان از درگاه خداوندگار هستی توفیقات روزافزون مسالت می نمایم.


 


سرپرست دانشگاه


دکتر کورش ساکی

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2695
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین