میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/06 - 14:32
  • 1161
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZTP

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)، روز پدرو مددکاری اجتماعی

رئیس دانشگاه، در پیامی ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز پدر و مددکاری اجتماعی را به تمامی همکاران تبریک گفت.

رئیس دانشگاه، در پیامی ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز پدر و مددکاری اجتماعی را به تمامی همکاران تبریک گفت.


به گزارش وب دا، متن پیام دکتر سید علیرضا مروجی به شرح ذیل است:


ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی انتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.


بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.


کشور عزیزمان ایران در برهه های مختلف، گاه با مشکلات و‌ بحران هایی دست و ‌پنجه نرم کرده است و در این بزنگاه ها، اگر چه اقشاری از جامعه همچون نیروهای نظامی یا انتظامی، آتش نشانان، مرزداران و ... در خط مقدم بحران ها تلاش کرده اند، اما همواره کادر بهداشت و درمان، به عنوان پشتیبان، نجاتگر و مددکار،  پیشتاز و یا در صف دوم، از دل و ‌جان و با ایثار و ‌توان، در این بحران ها به کشور عزیزمان خدمت کرده اند.


 اما اکنون و در این زمان، در موضوع شیوع ویروس کرونا، آنان در ردیف نخست مجاهده و‌ مصاف قرار گرفته اند و همگان دیده ایم از جان گذشته و دلاورانه به دفاع از مردم پرداخته و‌ با پذیرش دوری از خانواده، دلهره و خطر ابتلا و سایر کاستی ها و سختی ها می کوشند و ‌حتی در مواردی شاهد پرکشیدن همکار عزیزی بوده اند، اما لحظه ای از تلاش باز نایستادند و‌کماکان در فعالیت هستند.


 ما در حالی وارد روز بزرگ میلاد خجسته حضرت علی (ع) و روز پدر می شویم‌ که قهرمانان سلامت،  فارغ از جنسیت و مرتبه ، با صفات بارز غیرت و‌ مردانگی، در صف مقدم مبارزه با بیماری، در تلاش شبانه روزی هستند.


خوشبختانه این روزها امکانات فناوری اطلاعات و ‌ارتباطات می تواند جایگزین مناسبی برای دیدارهای حضوری باشند و در عین دوری فیزیکی از همدیگر، قلب های مان می توانند باهم بوده و‌ برای هم بتپند.


 مواظب پدران و بزرگان تان بخصوص سالمندان باشید و بیایید در کنار هم برای شکست بیماری، جانانه فعالیت کنیم و پس از این روزهای سخت، با فائق آمدن بر این ویروس، در کنار پدران و ‌عزیزانمان، سلامتی و مناستبهای فرخنده مان را جشن بگیریم.


اینجانب برخود لازم می دانم سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، روز پدر و مددکار اجتماعی را صمیمانه به جامعه دانشگاهی به خصوص، اساتید، کارمندان و دانشجویان محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم با استعانت از خداوند منان، با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیر مومنان حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.


 


دکتر سید علیرضا مروجی


رئیس دانشگاه

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1476
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین