میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/02 - 13:34
  • 453
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZXS

هزار و ۲۳۷ نفر در آران و بیدگل واکسن کرونا دریافت کردند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: ۳ هزار و ۲۳۷ نفر در این شهرستان از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: ۳ هزار و ۲۳۷ نفر در این شهرستان از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند.  


دکتر اعظم باقری اظهار داشت: تاکنون برای ۲ هزار و ۲۷۱ نفر از سالمندان بالای ۷۵ سال، ۷۰۰  نفر از کارکنان بهداشتی و درمانی، ۱۳۷ بیمار خاص، ۳۶ نفر از پاکبانان، ۳۰ واکسن بنیاد شهید و  مابقی معلولان ذهنی موسسه ایرانمهر آران و بیدگل واکسن مرحله اول تزریق شده است.


وی، ضمن بیان اینکه ۴۸۰ نفر از جمعیت هدف در آران و بیدگل هم واکسن نوبت دوم تزریق شده است، ادامه داد: با ورود به مرحله واکسیناسیون همگانی از همه امکانات شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برای این امر مهم بهره خواهیم گرفت و بر اساس اولویت های اعلام شده مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت.


دکتر باقری تصریح کرد: در مرحله واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه خواهیم بود و همچنان تاکید داریم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.


وی، ضمن اشاره به این که هیچ نگرانی، محدودیت و کمبودی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط وجود ندارد، ادامه داد: واکسن کرونا به تعداد کافی تامین شده است و واکسیناسیون افراد واجد شرایط تا تزریق واکسن به آخرین فرد ادامه خواهد داشت.


سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، با اشاره به تداوم وضعیت نارنجی این شهرستان گفت: شمار بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی در این شهرستان در روزهای اخیر تا حدودی کاهش داشته که امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بیشتر بستری ها و تبدیل وضعیت به زرد و سفید در هفته های پیش رو باشیم.÷

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1651
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین