میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/28 - 12:39
  • 2005
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3V
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد:

هر کارمند یک سفیر سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: هرکارمند یک سفیر سلامت است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: هرکارمند یک سفیر سلامت است.


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در نشست شورای مدیران این دانشگاه، بر لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی برای عموم مردم توسط کلیه پرسنل سازمان ها و ارگان ها به خصوص کادر این دانشگاه تاکید کرد.


وی، کاهش موراد مرگ و میر مبتلایان به ویروس کووید 19 را حاصل جانفشانی و ایثارگی پرسنل حوزه سلامت دانست و گفت: این درحالی است که این سویه جدید سرعت انتقال و مرگ و میر بیشتری نسبت به سویه های قبلی دارد.


دکتر مروجی، علائم کرونای دلتا را مانند علائم سرماخوردگی بیان کرد و از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک، فاصله اجتماعی، خودداری از برگزاری دورهمی ها و شستن دست ها، مدافعان سلامت را یاری کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این سویه جدید طی دو روز و یا کمتر کل ریه را درگیر می کند.


وی در ادامه، با اشاره به مراجعه روزانه حدود 500 بیمار کرونایی به کلینیک تخصصی دانشگاه گفت: 1298 نفر از ابتدای شیوع موج پنجم کرونا تا تاریخ 27/4/1400 در این منطقه بستری ریفرال کرونا شدند.


رئیس دانشگاه، با اعلام وضعیت بحران در زمینه بروز بیماری کووید 19 با سوش جدید در منطقه و تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: اگر اقدامات کنترل کننده نداشته باشیم، وضعیت  بیماری دشوار خواهد شد و ممکن است با مشکلاتی هم برای بیماران کرونایی و هم غیر کرونایی مواجه شویم.


وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی در اعمال محدودیت ها و تقویت همکاری با پرسنل نظام سلامت در عمل به پروتکل های بهداشتی، شاهد توقف روند روبه رشد بیماری در منطقه باشیم.


 


 


 


    لازم به ذکر است: مرور مصوبات جلسات قبل، ارائه گزارش هایی از نتایج اقدامات انجام شده در راستای اخذ سند مالکیت املاک دانشگاه، روند عقد قرارداد تأمین لباس پرسنل برای سال 1399، برنامه عملیاتی مشترک HOPدر سال 1399 و کسب رتبه شایسته در خصوص نتایج رتبه بندی دانشگاه ها براساس میزان تحقق برنامه عملیاتی مشترک و تشکر از زحمات همکاران در خصوص تحقق برنامه ها از دیگر موضوعات این نشست بود.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1770
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین