میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/21 - 09:29
  • 1002
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZED
رئیس دانشگاه عنوان کرد:

مشارکت بی نظیر خیرین منطقه در مقابله با بحران کووید 19

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: مشارکت خیرین منطقه در مقابله با بحران کووید 19 بی نظیر بود.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: مشارکت خیرین منطقه در مقابله با بحران کووید 19 بی نظیر بود.


به گزارش وب دا، دکتر سیدعلیرضا مروجی در بازدید از شهرک صنعتی راوند و کارخانجات صنعتی فرش البرز راوند، عالی مقام، عقیق، مروارید خلیج فارس، تندیس، شرکت کاوه کویر و هیات امنای شهرک صنعتی راوند، از مشارکت بالغ بر سه میلیارد ریال این خیرین در راستای تامین و ارتقاء سلامت جامعه تقدیر کردند.


رئیس دانشگاه ادامه داد: برکتی که در تجهیزات اهدایی خیرین می‌باشد، باعث شده که هیچ بیماری از خدمات درمانی محروم نگردد.


 رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد:  با همدلی و همیاری خیرین منطقه بتوان گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ادامه خدمت رسانی به مردم در این عرصه برداشته شود.


دکتر فاطمه عطوف افزود: این خیرین با اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه خویش، دانشگاه علوم پزشکی را در عرصه خدمات رسانی برای ارتقاء سلامت مردم به ویژه در بحران کرونا یاری کردند.


وی اظهار داشت: امید است که بتوانیم در پروژه های عمرانی بخصوص پروژه عظیم بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که جزء مهم ترین نیازهای منطقه در حوزه درمان می‌باشد از همدلی و همراهی این خیرین عزیز بهره مند شویم.


وی تصریح کرد: مبالغ اهدا شده از سوی خیرین سلامت برای خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته مورد نیاز مراکز آموزشی درمانی دانشگاه به ویژه مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی صرف شده که صورت و موارد مصرف این کمک ها در اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه موجود می باشد.


 


لازم به ذکر است: در  این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه از اقدام نیک خیرین در راستای یاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ویژه در زمان مبارزه با کرونا قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1349
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین