میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/09/01 - 14:22
  • 1645
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZcE

سامانه جدید اتوماسیون مکاتبات اداری دانشگاه (دیدگاه) از روز شنبه ششم آذر ماه راه اندازی می شود

مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه، از راه اندازی سامانه جدید اتوماسیون مکاتبات (دیدگاه) از روز شنبه ششم آذرماه اطلاع داد.

به گزارش وب دا، دکتر احسان نبوتی، با اشاره به راه اندازی این سامانه در کلیه واحدهای ستادی، آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشگاه، افزود: دبیرخانه گام از آخر وقت اداری روز چهارشنبه سوم آذرماه غیرفعال می شود و از آن تاریخ به هیچ عنوان امکان ارسال و دریافت نامه از طریق گام وجود نخواهد داشت. البته از روز شنبه ششم آذر فقط امکان جستجوی نامه ها در گام وجود خواهد داشت. لذا ضروری است همکاران گرامی نسبت به تعیین تکلیف کلیه مکاتبات در گام تا روز چهارشنبه سوم آذرماه اقدام نمایند. 


وی افزود: چنانچه کاربری به آموزش مجدد نیاز داشت یا سوالی داشت به  وب سایت دانشگاه مراجعه نماید. در این صفحه فیلم های آموزشی دسته بندی شده و سوالات پرتکرار، در دسترسی کاربران می باشد. 


دکتر نبوتی تصریح کرد: در سامانه جدید سلسله مراتب سازمانی جهت ارسال و ارجاع نامه ها رعایت شده است. لذا اگر مدیران جهت ارسال یا ارجاع نامه ها در سامانه جدید با مشکلاتی مواجه شدند در وهله نخست باید نسبت به اصلاح فرآیند مکاتبات مطابق با سلسله مراتب سازمانی واحد خود اقدام نمایند. چنانچه شرایط موجود موجب اختلال در روند انجام امور اداری شد یا امکان اصلاح فرآیند وجود نداشت مراتب را کتبا با تأیید بالاترین مقام واحد خود به حوزه ریاست دانشگاه اعلام نمایند. 


ایشان اقدام مدیران واحدهای مختلف دانشگاه، نسبت به تعیین تکلیف کلیه مکاتبات در دبیرخانه گام تا روز چهارشنبه سوم آذرماه، مشاهده فیلم های آموزشی سامانه دیدگاه توسط کاربران و خودداری از موافقت با مرخصی غیراضطراری کاربران سامانه جدید بخصوص مدیران، کارشناسان دبیرخانه و راهبران سامانه (کارشناسان فناوری اطلاعات) طی هفته اول راه اندازی را لازم دانست. 


مدیر مرکز آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه ، راه اندازی و استقرار سامانه جدید را اقدام بسیار مهم و تاثیر گذار در بهبود فرایندها و ارتقا فرهنگ سازمانی در دانشگاه عنوان کرد و از کلیه پرسنل اعم از مدیران و کارشناسان خواست تا با همکاری خود زمینه ساز راه اندازی سامانه جدید با کمترین چالش شوند. 


شایان ذکر است لازم است در روزهای اول راه اندازی سامانه دیدگاه، مدیران و کارشناسان ضمن حفظ آرامش خود، در صورت بروز مشکل به یکی از روشهای زیر اقدام نمایند: 




  • دسترسی به راهنمای سامانه از طریق دکمه F1در سامانه دیدگاه



  • مراجعه به لینک آموزش اتوماسیون دیدگاه در سایت دانشگاه



  • مشاهده فیلم های آموزشی سامانه دیدگاه



  • تماس با کارشناس فناوری اطلاعات واحد


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2007
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین