میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/06/03 - 11:25
  • 275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbW

راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، از نصب و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان جدیدالتاسیس ثامن الحجج (ع) این شهرستان خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، از نصب و راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان جدیدالتاسیس ثامن الحجج (ع) این شهرستان خبر داد.


به گزارش وب دا، دکتر اعظم باقری گفت: به طور کلی مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون تومان برای این پروژه اختصاص یافته که بالغ بر دو  میلیارد و سیصد میلیون تومان آن برای خرید، نصب و راه‌اندازی و یک میلیارد تومان جهت احداث ساختمان و فضاسازی محل نصب آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است. 


وی تصریح کرد: با توجه به بحران کرونا و افزایش مبتلایان به  این بیماری در سطح شهرستان و تکمیل ظرفیت بیمارستانهای ریفرال کرونا ، برنامه ریزی جهت بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان جدیدالتاسیس صورت گرفته که با تامین دستگاه اکسیژن ساز و نصب و راه اندازی آن  امکان پذیر می شود. 


وی با اشاره به این مطلب که هر بیمار کرونایی در بیرون بخش ICUدر هر دقیقه به 25 لیتر اکسیژن و در بخش ICU  به 35 لیتر اکسیژن نیاز دارد، افزود: این دستگاه با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر اکسیژن در دقیقه جهت رفاه حال بیماران به ویژه مبتلایان به کرونا خریداری شده که پس از اتمام مراحل تخصصی نصب در محل بیمارستان ثامن الحجج (ع) و کسب تاییدیه، شروع به کار خواهد کرد. 


گفتنی است بیمارستان ثامن الحجج  شهرستان آران و بیدگل که با زیربنای 7 هزار و 800 متر مربع در 4 طبقه از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خیرین سلامت این شهرستان و با ظرفیت 120 تخت مصوب احداث شده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 25/3/1400 افتتاح شد.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1835
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین