میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/22 - 14:02
  • 1108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLD

دیدار رئیس دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش

رئیس دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش به مناسبت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان لازم الاجراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رض) در تاریخ 20/10/99 دیدار کرد.

    رئیس دانشگاه با مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش به مناسبت 15 دی ماه سالروز صدور فرمان لازم الاجراء بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رض) در تاریخ 20/10/99 دیدار کرد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این دیدار، ضمن تبریک 15 دی ماه سالروز تشکیل سازمان گزینش کشور گفت: ابتکار حضرت امام (رض) زمینه ساز خیر و برکت در نظام اداری است.


دکتر سید علیرضا مروجی، هسته گزینش را از نقاط قوت دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: کسب دستاورد های متعدد و رتبه های برتر این هسته در سال های اخیر قابل تقدیر است.


وی، به اهمیت وجود افراد متعهد و متخصص در دانشگاه اشاره کرد و گفت: گزینش در این راستا نقش آفرین است و این وظیفه اساسی به عهده گزینش است.


دکتر مروجی، نقش گزینش در دانشگاه را ممتاز و حساس برشمرد و افزود: تقویت جایگاه گزینش همواره مدنظر بوده است.


مدیر هسته گزینش دانشگاه نیز دراین دیدار، ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 98 در یک نگاه و عملکرد نه ماهه سال جاری هسته گزینش اظهار داشت: هسته گزینش در ارزیابی عملکرد سال 98 هیات مرکزی گزینش وزارت متبوع با کسب امتیاز 6/99 درصد در شاخص های عملکرد مصاحبه، تحقیق، صدور رای و امور اداری موفق به کسب رتبه عالی در بین 45 هسته گزینش وزارت متبوع گردید.


زهرا سادات خادم افزود: همچنین این هسته در برنامه عملیاتی سال 99 تا پایان آذرماه براساس خوداظهاری پیشرفت آن به میزان 100 درصد در سطح دانشگاه بوده است.


لازم به ذکر است: اعضاء و کارکنان هسته گزینش نیز در ادامه دیدگاه ها و انتظارات خود را مطرح کردند که مورد توجه و استقبال رئیس دانشگاه قرار گرفت.


شایان ذکر است: در پایان این دیدار، رئیس دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و یک جلد کتاب ارزشمند سردار سرافراز، چهره بین المللی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) که اخیرا با حضور حضرت آیت الله سلیمانی امام جمعه معزز و نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کاشان رونمائی گردید، از مدیر، اعضاء و کارکنان هسته گزینش قدردانی نمود.


گفتنی است: مدیر هسته گزینش در نشستی جداگانه با اهداء لوح تقدیر و هدیه از زحمات کارکنان هسته گزینش تقدیر و تشکر کرد.



 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1355
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین