میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/14 - 09:10
  • 966
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZfQ
در مراسم تقدیر از خیرین آران و بیدگل عنوان شد:

خیرین نسبت به چالش ها و مشکلات جامعه بی تفاوت نیستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خیرین نسبت به چالش ها و مشکلات جامعه بی تفاوت نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خیرین نسبت به چالش ها و مشکلات جامعه بی تفاوت نیستند.


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در مراسم تقدیر جمعی از خیرین حوزه سلامت شهرستان آران و بیدگل افزود: خیرین کسانی هستند که در کنار زندگی شخصی، دغدغه های زندگی، مشکلات و نیازهای خود، نسبت به چالش ها و مشکلات سایر افراد جامعه حساس بوده و با بخشندگی و سخاوت سعی دارند با روش‌های خیرخواهانه از مشکلات نیازمندان کم کنند، شرایط رفاهی مناسبی را برای آنها در جامعه فراهم آورند تا همه افراد جامعه با برخورداری از برابری اجتماعی و بدون محرومیت زندگی کنند.


وی تصریح کرد: مبارزه با همه گیری ویروس کووید 19 امری ادامه دار است و همیشه در حال مبارزه با عوامل تهدید کننده سلامت هستیم.


دکتر مروجی، با اشاره به اینکه بسیج مردمی در جریان مبارزه با کرونا همراه و همیار حوزه سلامت بوده و هستند، ادامه داد: برای مقابله با همه عوامل تهدید کننده سلامت نیاز به این مشارکت مردم هستیم و خیرین بزرگوار نماینده بسیار ارزشمندی از بسیج مردمی هستند.


رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد: به برکت یکسال مبارزه با کرونا انواع امکانات با کمک دولت و حمایت خیرین بزرگوار فراهم شد که این امر باعث تقویت زیر ساخت های منطقه در حوزه سلامت گردید.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این جلسه، مقابله با ویروس کرونا را به زمان جنگ تحمیلی تشبیه کرد و گفت: در آن زمان مردم با جان ومال خود از سرزمین خویش دفاع کردند و هم اکنون نیز خیرین منطقه علاوه برجان ومال با آبرو از سرزمین خود دفاع کردند و به یاری حوزه سلامت شتافتند.


دکتر حبیب الله مرادی، همت و غیرت مردم شهرستان های کاشان و آران بیدگل را ستودنی برشمرد و افزود: کارنامه خیرین این منطقه در حوزه سلامت همیشه درخشان  بوده است.


رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت نیز در این نشست، ضمن تشکر ویژه از خیرین بزرگوار منطقه گفت: این خیرین با مناعت طبع و اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه خویش به صورت داوطلبانه و جهادی ، حوزه سلامت را در بحران کرونا یاری کردند.


دکتر فاطمه عطوف، با اشاره به شرایط مناسب مراکز درمانی از لحاظ تجهیزات اظهار امیدواری کرد: در زمینه مددکاری بیماران بی بضاعت که مشکل در ترخیص از بیمارستان های دولتی را دارند از ظرفیت خیرین به شیوه های گوناگون استفاده نماییم.


وی تصریح کرد: مبالغ اهدا شده از سوی خیرین سلامت برای خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته مورد نیاز مراکز آموزشی درمانی دانشگاه صرف شده که صورت و موارد مصرف این کمک ها در اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه موجود می باشد.


دکتر اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز به دوران سخت ابتدای بحران کرونا اشاره کرد و گفت: خیرین از ابتدای این بحران پشتوانه و تکیه گاه بزرگی برای حوزه سلامت بودند.


لازم به ذکر است: در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه از اقدام نیک خیرین در راستای یاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ویژه از آغاز همه گیری ویروس کووید 19 قدردانی شد.


     


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1497
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین