میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 19 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/10/14 - 14:04
  • 1137
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdD

جلب اعتماد خیرین هدف اصلی اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه است

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گفت: جلب اعتماد خیرین هدف اصلی تشکیل اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه است.



رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه گفت: جلب اعتماد خیرین هدف اصلی تشکیل اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه است.


دکتر فاطمه عطوف گفت: مشارکت هدفمند و معنادار مردمی در حوزه سلامت، فلسفه اساسی ایجاد ساختاری تحت عنوان اداره سازمانهای مردم نهاد وخیرین سلامت در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.


وی تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی و همدلی مجموعه مدیریت سلامت و درمان کشور و همراهی همه خیرین، مؤسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه سلامت بتوانیم خدمتی در خور و شایسته به همه هموطنان عزیز ارائه کنیم.


به گفته وی، در این اداره، دستورالعمل ‌های اجرایی جهت جلب مشارکت خیرین و ارتباط با سازمانهای مردم نهاد برای تمامی بخش‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه تهیه می شود.


وی افزود: تهیه دستورالعمل ‌های اجرایی جهت تحویل، ثبت و به کارگیری تجهیزات، ساختمان‌ها و اموال منقول و غیرمنقول اهدایی خیرین و نظارت بر حسن اجرای آنها از دیگر وظایف این اداره می باشد.


رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد وخیرین سلامت دانشگاه گفت: در این اداره تلاش می شود با یکپارچه سازی، از انجام فعالیت های موازی در حوزه جلب مشارکت های خیرین و سازمانهای مردم نهاد پرهیز گردد.


دکتر عطوف عنوان کرد: نظارت بر شیوه هزینه کرد مبالغ اهدایی توسط خیرین سلامت و ساماندهی و نظارت نظام مند بر موقوفات درمانگاه ها و مراکز آموزشی درمانی با همکاری اداره حقوقی دانشگاه و اداره اوقاف و امورخیریه شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل از دیگر وظایف این اداره می باشد.


وی، ایجاد شبکه سازمانهای مردم نهاد مرتبط با حوزه سلامت جهت هماهنگی ساختارمند با آنها و تقویت فرهنگ نیکوکاری و ایجاد بانک اطلاعاتی خیرین و سمن ها به منظور دسترسی آسان و بموقع در برنامه ریزی ها را از دیگر برنامه های این اداره بیان کرد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1324
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین