میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/27 - 07:36
  • 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSU

تاکید بر همکاری متقابل دانشگاه و مجمع خیرین سلامت کاشان

در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان با رئیس دانشگاه بر همکاری متقابل و هماهنگی بیشتر تاکید شد.

در دیدار اعضای مجمع خیرین سلامت کاشان با رئیس دانشگاه بر همکاری متقابل و هماهنگی بیشتر تاکید شد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این دیدار گفت: با  همدلی و همیاری مستمر می توانیم گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ادامه خدمت رسانی به مردم در این عرصه برداریم.


دکتر سید علیرضا مروجی، به نقش مجمع خیرین در ارائه خدمات به مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به خصوص در دوران مقابله با بحران کووید 19 اشاره کرد و افرود: نقش این مجمع در طی سالیان متمادی در ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم قابل توجه است.


رئیس اداره سازمان های مردم نهاد دانشگاه نیز در این دیدار گفت: خیرین با اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه خویش، دانشگاه علوم پزشکی کاشان را در عرصه خدمات رسانی برای ارتقاء سلامت مردم به ویژه در بحران کرونا بسیار یاری کردند.


دکتر فاطمه عطوف افزود: امید است بتوانیم با کمک مجمع خیرین سلامت، خیرین را در احداث پروژه های عمرانی عظیم به خصوص پروژه بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که جزء مهم ترین نیازهای منطقه در حوزه درمان می‌باشد ترغیب کنیم و از همدلی و همراهی بیشتر خیرین بهره مند شویم.


دکتر حسین نیک زاد رئیس مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این دیدار گفت: مجمع خیرین سلامت همیشه یار و همراه دانشگاه در جهت رفع نیازهای بهداشتی، درمانی و آموزشی بوده است و همواره جهت ارتقا سلامت مردم منطقه گام بر می دارد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1760
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین