میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 17 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1401/05/15 - 12:37
  • 685
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZY6
مدیر دانشجویی دانشگاه:

با اجرای طرح "متمرکزسازی خوابگاه های دانشجویی" مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه برطرف می شود

مدیر دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: با اجرای طرح "متمرکزسازی خوابگاه های دانشجویی" مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه در سال تحصیلی جدید برطرف می شود.




مدیر دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: با اجرای طرح "متمرکزسازی خوابگاه های دانشجویی" مشکل کمبود ظرفیت خوابگاهی دانشگاه در سال تحصیلی جدید برطرف می شود.



دکتر اشرف مظاهری، علت اجرای این طرح را افزایش فضای خوابگاهی، حفظ امنیت دانشجویان، کاهش نگرانی خانواده ها و ایجاد محیطی آرام و مناسب برای رفاه دانشجویان بیان نمود و گفت: تمام سعی ما رفع کردن مشکل کمبود خوابگاه در سال تحصیلی جدید است تا دانشجویان دغدغه ای به جز تحصیل علم و دانش نداشته باشند.



وی افزود: در حال حاضر ظرفیت خوابگاه دختران ۸۵۰ نفر و پسران حدود ۵۹۰ نفر می باشد و با شروع سال تحصیلی ۱۷۰ نفر به دانشجوی پسر اضافه می گردد و تعداد دانشجویان دختر نیز به ۱۰۵۰ خواهد رسید که تنها با اجرای این طرح، ظرفیت موجود در خوابگاه ها برای دختران و دانشجویان پسر کافی خواهد بود.



عضو هیات علمی دانشگاه اظهار داشت: از آنجا که خود را موظف به فراهم آوردن شرایط مناسب برای اسکان دانشجویان طبق قوانین و دستورالعمل های مربوطه می دانیم؛ مطالبات دانشجویان را پیگیری و جلسات متعددی در این زمینه هم با دانشجویان جهت توضیح و تشریح طرح و هم با مسئولین جهت پیگیری و رفع نواقص و تامین اعتبار لازم برای تعمیرات و تجهیزات برگزار شده است.



دکتر مظاهری در پایان اظهار امیدواری کرد: به لطف و عنایت خداوند و دست یاری مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه بتوانیم در جهت ارتقاء وضعیت معیشتی و رفاهی و آرامش خاطر دانشجویان گام برداریم و دانشجویان در نظر داشته باشند که مانند اعضای یک خانواده باید در صدد حفظ امنیت و آرامش سایر اعضا بخصوص خواهران خود باشند.




  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 2621
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین