میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/04/07 - 12:28
  • 556
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgU

بازدید رئیس دانشگاه از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19

رئیس دانشگاه، از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در مرکز تندرستی و مشاوره پزشکی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه، از پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 در مرکز تندرستی و مشاوره پزشکی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان بازدید کرد. 


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان این پایگاه، نحوه ارائه خدمات را بررسی نمود و از مسئولین دانشگاه کاشان در راستای تعامل و همکاری نزدیک در مدیریت ویروس کووید 19 و در اختیار قرار دادن مکان مذکور تقدیر و تشکر کرد. 


وی اظهار داشت: پایگاه تجمیعی، جهت رفاه حال همشهریان و گروه های سنی هدف و  رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز خدمات جامع سلامت و با در نظرگرفتن تمامی امکانات و تجهیزات راه اندازی شده است. 


وی، ضمن عرض خداقوت به پرسنل بهداشتی و عوامل اجرایی واکسیناسیون گفت:  تقویت همکاری های بین بخشی و استمرار بیماریابی هوشمند کمک زیادی به کنترل اپیدمی کرده و بایستی ادامه داشته باشد، 


وی ادامه داد: انجام واکسیناسیون کرونا گروه های سنی به ویژه افراد پرخطر امید بخش می باشد و ان شالله بزودی همه ملت ایران بر علیه این ویروس واکسینه شوند. 


لازم به ذکر است: پنج پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید 19 تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی می باشد که چهار پایگاه آن در شهر کاشان و یک پایگاه در شهر آران و بیدگل فعال می باشد. 


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1726
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین