میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/07 - 08:30
  • 287
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7T

اولین جلسه مشترک هیات اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی برگزار شد/ همه گیری کووید 19 به عنوان بزرگترین چالش سلامتی جهان تاکیدی بر اهمیت ساختارها و تک تک اعضای کادر درمان

اولین جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی با حضور رییس دانشگاه، معاون درمان و اعضای هیات های اجرای و نظارت بر انتخابات نظام پزشکی روز یکشنبه 2/3/1400 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار گردید.



    اولین جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی با حضور رییس دانشگاه، معاون درمان و اعضای هیات های اجرای و نظارت بر انتخابات  نظام پزشکی روز یکشنبه 2/3/1400 در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار گردید.


رئیس دانشگاه در این جلسه اظهار داشت: همه گیری کووید 19 به عنوان بزرگترین چالش سلامتی جهان در یکصد سال گذشته تاکیدی بر اهمیت ساختارها و تک تک اعضای کادر درمان و اهمیت نقش ساختارهای مستقل و صنفی در تمام ابعاد مقابله با بحران‌ها است.


دکتر سید علیرضا مروجی گفت: اعضای کادر حوزه سلامت در طی همه گیری کرونا برگ‌های درخشانی از ایثار و فداکاری و خدمات درخشان رقم زدند که در تاریخ کشورمان به یادگار خواهد ماند.


وی اظهار امیدواری کرد: انتخابات این دوره سازمان پرشورتر و رقابتی‌تر از دوره‌های گذشته و با حضور پرشمار اعضای صنف برگزار شود و در این رقابت انتخاباتی اخلاق و عدالت و انصاف رعایت شود و شاهد تخریب‌ها، فضاسازی‌ها و جوسازی‌های بی‌دلیل بخصوص در فضای مجازی نباشیم.


رئیس دانشگاه، همچنین به اطلاع رسانی دقیق و مستمر واجدین شرایط کاندیدهای انتخابات تاکید کرد.


دکتر ناصر تحقیقی رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی در این نشست، گزارشی از فرایند انتخابات و نحوه اطلاع رسانی  به اعضای سازمان نظام پزشکی  ارائه کرد و افزود تا کنون 14 نفر در حوزه انتخابیه کاشان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 11 نفر پزشک، 2 نفر دندانپزشک و 1 نفر داروساز بوده اند.


دکتر علیرضا مفرح رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی نیز در این نشست، مطالبی را در خصوص نحوه صحیح نظارت بر انتخابات ارائه کرد.


لازم به ذکر است ثبت نام کاندیداهای انتخابات تا تاریخ 5/3/ 1400 در محل معاونت درمان ادامه دارد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین