میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/27 - 08:08
  • 1402
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTQ
در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور فرهنگی دانشگاه عنوان شد:

اهمیت برنامه ها و موضوعات فرهنگی کمتر از کارهای عمرانی و زیربنایی نیست

رئیس دانشگاه اظهار داشت: اهمیت برنامه ها و موضوعات فرهنگی کمتر از کارهای عمرانی و زیربنایی نیست.

رئیس دانشگاه اظهار داشت: اهمیت برنامه ها و موضوعات فرهنگی کمتر از کارهای عمرانی و زیربنایی نیست. 


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: کار فرهنگی نیز از جنس کارهای زیربنایی و اساسی است. 


دکتر مروجی گفت: صرف وقت و اعتبار برای موضوعات و فعالیت های فرهنگی هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است. 


رئیس دانشگاه، از وظیفه مداری دکتر محمد حسین صالحی مدیر سابق امور فرهنگی دانشگاه قدردانی و با اشاره به سوابق محمد جهاندار مدیر جدید این حوزه اظهار امیدواری کرد: با خلاقیت و جذب مخاطب بیشتر بتواند زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیران قبلی را به ثمر برساند. 


دکتر حمیدرضا گیلاسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در این جلسه، با اشاره به محدودیت های کرونایی در سال گذشته گفت: در اوایل محدودیت های کرونایی، وقفه کوتاهی در برنامه های فرهنگی به وجود آمد که با علاقمندی همکاران و جامعه دانشگاهی برنامه های فرهنگی با قدرت ادامه یافت. 


لازم به ذکر است: در این جلسه گزارش مبسوطی از برنامه های اجرا شده فرهنگی در سال ۹۹ توسط محمد جهاندار ارائه شد و برنامه های پیشنهادی کانون ها و تشکل ها پس از بحث و بررسی به تصویب رسید. 


هم چنین در این جلسه از دکتر علی الماسی که موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره کشوری فیلم کوتاه صد ثانیه ای با موضوع همدلی مؤمنانه شده بود؛ تقدیر به عمل آمد. 


شایان ذکر است در پایان این جلسه از سوی رئیس و اعضای شورای فرهنگی با اهدای هدایا و لوح تقدیری به رسم یادبود از زحمات دکتر محمد حسین صالحی تقدیر و حکم مدیریت محمد جهاندار قرائت شد. 


مراسم تکریم و معارفه مدیر امور فرهنگی دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، اعضای شورای فرهنگی و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی روز دوشنبه مورخ ۲۵ اسفند ۹۹ در سالن شهید دکتر محمد زارع برگزار گردید.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1533
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین