میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/03/04 - 13:42
  • 522
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z4T
رئیس دانشگاه در دیدار با خانواده خیر سلامت:

اقدامات خیرخواهانه خیرین زمینه ساز تقویت زیر ساخت های منطقه در حوزه سلامت

رئیس دانشگاه اظهار داشت: اقدامات خیرخواهانه خیرین بزرگوار زمینه ساز تقویت زیر ساخت های منطقه در حوزه سلامت شده است.

رئیس دانشگاه اظهار داشت: اقدامات خیرخواهانه خیرین بزرگوار زمینه ساز تقویت زیر ساخت های منطقه در حوزه سلامت شده است.


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در دیدار با خانواده خیر سلامت مرحوم حاج رضا طالبیان فر گفت: این خانواده معزز جزء خیرین پیشتاز منطقه در امر سلامت بوده و هستند.


وی افزود: خداوند این فرصت را در اختیار خیرین قرار داده است تا بتوانند با ساخت و تامین تجهیزات و امکانات مراکز درمانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی در جاهایی که مورد نیاز است بسیاری از نگرانی های موجود در حوزه سلامت را مرتفع کنند.


دکتر مروجی تصریح کرد: علما در گذشته هر کجا می خواستند امر خیری انجام شود ساخت مراکز درمانی برای مردم را در منطقه از اولویت ها عنوان می کردند.


وی ابراز خرسندی کرد: کمک دولت و خیرین بزرگوار در راستای مبارزه با ویروس کووید 19، باعث تقویت زیر ساخت های منطقه در حوزه سلامت شد.


رئیس دانشگاه تاکید کرد: قدردانی از خیرین منطقه نه تنها وظیفه اینجانب و سایر همکاران در حوزهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی است بلکه این امر باعث ترویج فرهنگ خیرخواهانه و ترغیب خیرین در امور خیریه نیز می گردد.


رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت نیز در این دیدار، ضمن تشکر ویژه از کمک های اهدایی این خانواده معزز، به پروژهای در حال ساخت دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: تکمیل و تجهیز این مراکز به خصوص پروژه عظیم بیمارستان بقیه الله (عج) نیازمند کمک خیرخواهانه خیرین می باشد.


دکتر فاطمه عطوف، با اشاره به تجهیز این بیمارستان به سیستم ایزولاتور که حدود 30 میلیارد تومان هزینه داشته، اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در پروژه های عمرانی به خصوص پروژه عظیم بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) که جزء مهم ترین نیازهای منطقه در حوزه درمان می‌باشد از همدلی و همراهی این خیرین عزیز بهره مند شویم.


وی تصریح کرد: مبالغ اهدا شده از سوی خیرین سلامت برای خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته مورد نیاز مراکز آموزشی درمانی دانشگاه به ویژه مرکز شهید بهشتی هزینه شده که صورت و موارد مصرف این کمک ها در اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه موجود می باشد.


رئیس مجمع خیرین سلامت کاشان نیز در این نشست، به خصوصیات و مناعت طبع این خانواده خیر اشاره کرد و گفت: این مناعت طبع از وجود چنین پدر و مادر بزرگواری هست که کلیه فرزندان در امور خداپسندانه شرکت می نمایند.


دکتر حسین نیک زاد افزود: کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار و با جان مردمان ما عجین شده است. ادیان الهی همواره بر دستگیری و خیررسانی به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده تاکید فراوان داشته اند و کار خیر را سبب رستگاری، سلامت روحی و زدودن گناهان برشمرده اند.


لازم به ذکر است: در  این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایای ویژه از اقدام نیک خیرین در راستای یاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان به ویژه در زمان مبارزه با کرونا قدردانی شد.



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1657
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین