میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/20 - 12:58
  • 1016
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z7P
به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س):

از بانوان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه تجلیل شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر، از بانوان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 15/11/99 تجلیل به عمل آمد.



    به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر، از بانوان شاغل در ستاد مرکزی دانشگاه روز چهارشنبه مورخ 15/11/99 تجلیل به عمل آمد.


به گزارش وبدا، رئیس دانشگاه در این مراسم که در فضای باز محوطه ستاد دانشگاه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه (س) به عنوان بزرگداشت مقام زن، بیانگر نقش والای زن و تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به مقام زن و مادر است.


دکتر سید علیرضا مروجی افزود: دین مبین اسلام با نگاه ارزشی به زن بر تمامی عقاید جاهلی پیرامون شخصیت و منزلت زنان، خط بطلان کشید و ارزش و جایگاه او را عزت و حرمت بخشید.


رئیس دانشگاه تصریح کرد: با توجه به گذشت بیش از 30 سال از عمر دانشگاه، لزوم تلاش و همبستگی برای رساندن دانشگاه به جایگاه واقعی خود، بیشتر احساس می گردد.


دکتر مروجی افزود: با توجه به وجود دانشگاه علوم پزشکی در منطقه، مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، لیاقت و شایستگی دریافت خدمات خیلی بهتری نسبت به گذشته را دارند.


وی تصریح کرد: علیرغم وضعیتی همه گیری بیماری کرونا بحمد الله برنامه های دانشگاه در همه عرصه ها به ویژه عمرانی و فرهنگی در حال انجام است.


مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه نیز در این مراسم با بیان روایتی از امام محمد باقر (ع) گفت: هرکس به خاطر حب حضرت فاطمه زهرا (س) کار نیکی انجام دهد و از کار شر و منکر دوری گزیند می تواند وارد بهشت شود.


دکتر طاهره مازوچی افزود: مادران ما حب حضرت فاطمه (س) و اهل بیت (ع) را در دل ما قرار دادند انشاالله که ما هم بتوانیم این حب را در دل نسل جدید و فرزندانمان ایجاد کنیم.


در این مراسم از همسر شهید رحمت اله روحانی (مادر مصطفی روحانی همکار شاغل در اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه) و همسر محمد رضایی، همکار روشندل شاغل در مخابرات ستاد تقدیر شد.


در این مراسم همچنین مسابقه دارت بین بانوان شرکت کننده برگزار شد و به 5 نفر از برندگان جوایزی اهدا شد.


 



 



  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1432
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین