میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/11/14 - 11:50
  • 960
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZWj
رئیس دانشگاه عنوان کرد:

اجتماعی شدن سلامت امری ملی است

رئیس دانشگاه، در جلسه هماهنگی و تقدیر از مسئولین فعال در کانون های سلامت محله گفت: اجتماعی شدن سلامت امری ملی است.

    رئیس دانشگاه، در جلسه هماهنگی و تقدیر از مسئولین فعال در کانون های سلامت محله گفت: اجتماعی شدن سلامت امری ملی است.


به گزارش وب دا، دکتر سید علیرضا مروجی در این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) "روز مادر و مقام زن" و گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با اجتماعی شدن سلامت تمامی آحاد جامعه در تبلور امر سلامت سهیم خواهند شد.


وی، وجود "کانون های سلامت محله " را در شرایط همه گیری ویروس کووید 19، فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های ایجاد شده آن در طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.


 دکتر مروجی، مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی را الگویی کشوری در مقابله با این همه گیری جهانی برشمرد.


 رئیس دانشگاه، با بیان اهداف تشکیل و راه اندازی کانون های سلامت محله به نقش مردم و حوزه بهداشتی در این امر اشاره و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین فعال در کانون های سلامت محله، بر نقش فعال تر حوزه بهداشتی دانشگاه در تحقق اهداف سلامت محور تاکید کرد.


 مهندس محسن فتحی مقدم نائب رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه نیز در این جلسه، در خصوص موضوع چگونگی تشکیل و راه اندازی کانون های سلامت محلات و مهندس حسین صالحی دبیر دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه نیز به تبین چشم انداز فعالیت کانون های سلامت محله پرداختند.


 


لازم به ذکر است: جلسه هماهنگی و تقدیر از مسئولین فعال در کانون های سلامت محله با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مسئولین ستادی و معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت شهرستان کاشان و شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.


  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1422
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین