میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1400/05/12 - 07:47
  • 396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZpV

آموزش "آشنایی با اصول حاکم بر قرارداد های دولتی" برای مدیران دانشگاه برگزار شد

جلسه آموزشی "آشنایی با اصول حاکم بر قرارداد های دولتی" برای مدیران حوزه ریاست و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

جلسه آموزشی "آشنایی با اصول حاکم بر قرارداد های دولتی" برای مدیران حوزه ریاست و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.


 


به گزارش وب دا، رضا کردی رئیس اداره امور حقوقی دانشگاه در این جلسه، انواع قراردادهای دولتی و غیر دولتی، ویژگی ها، اصول و شرایط نگارش و  تدوین و تنظیم قراردادها را تدریس کرد.


 


لازم به ذکر است: در این نشست از معایب و نواقص و ضرورت های اجرایی در خصوص قراردادهای دانشگاه بحث و تبادل نظر شد و مدرس در پایان دوره، به سوالات همکاران در خصوص قراردادها و ابهامات مورد نظر نیز پاسخ داد.


 این گزارش حاکیست:  این نشست با حضور مدیران حوزه ریاست و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در سالن شهید دکتر محمد زارع در ستاد دانشگاه مورخ 10/5/1400 برگزار گردید. 


 شایان ذکر است: در راستای ارتقاء سطح علمی- تجربی مدیران مقرر شده کلاس ها و دوره های ضروری مورد نیاز در حوزه فعالیت های دانشگاه به صورت تخصصی برگزار شود و این دوره ها به صورت متمرکز و در هر یک ماه توسط اساتید دانشگاهی و بعضاً مدیران دانشگاه در حوزه فعالیتی خود انجام می شود.

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1791
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین