میز خدمت الکترونیکی

جوانی جمعیت

امروز : 18 تیر 1403

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

EN
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
شعار سال
  • 1399/12/10 - 12:50
  • 1034
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1Q
به همت خیرین سلامت صورت گرفت:

آزمایشگاه مولکولی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی افتتاح شد

به همت خیرین سلامت، آزمایشگاه مولکولی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی امروز مورخ 9/12/99 افتتاح شد.

به همت خیرین سلامت، آزمایشگاه مولکولی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی امروز مورخ 9/12/99 افتتاح شد.


به گزارش وب دا، رئیس دانشگاه در این مراسم از زحمات خیرین سلامت منطقه به ویژه از زمان آغاز همه گیری کووید 19 تقدیر و تشکرد کرد و گفت: این آزمایشگاه به همت خیرین سلامت "دکتر سید عباس سید مظفری و خانوده زنده یاد حاج عباس پهلوان زاده" با هزینه بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.


دکتر سید علیرضا مروجی افزود: با افتتاح نخستین آزمایشگاه مولکولی شمال استان اصفهان نیاز به ارسال نمونه به مراکز استان نمی باشد.


وی، تشخیص سریع، کاهش هزینه و زمان را از دیگر مزایای افتتاح این آزمایشگاه در منطقه برشمرد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت ها، آغازی برای ارائه خدمات باکیفیت تر برای مردم است.


دکتر مروجی، با بیان این که ظرفیت و منابع حوزه سلامت محدود است، افزود: دولت ها هر قدر هم که در حوزه تامین منابع مالی توانمند باشند، باز هم نیازمند ظرفیت های دیگر برای کمک در حوزه سلامت هستند.


وی با بیان این که بیشترین انجمن های خیرین و سازمان های مردم نهاد را در حوزه سلامت داریم، تصریح کرد: این انجمن ها فرصتی برای افراد دارای توانمندی مالی برای کمک به حوزه سلامت را فراهم می کنند.


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی نیز در این مراسم از زحمات خیرین سلامت تقدیر کرد و اظهار داشت: خیرین گرامی از گذشته به خصوص در دوران همه گیری ویروس کووید 19 پشتیبان این مجموعه بوده اند.


دکتر ابوالفضل شجاعی، انجام تست های تشخیص سریع برای کرونا را یکی از مزایای افتتاح این آزمایشگاه عنوان کرد و گفت: تشخیص بیماری های دیگر مثل سل و ارائه جواب آن سریع و به موقع در یک روز از دیگر فواید بهره برداری آزمایشگاه مولکولی در منطقه می باشد.


شایان ذکر است: آزمایشگاه مولکولی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مسئولین دانشگاه و خیرین سلامت به همت اداره سازمان های مردم نهاد به بهره برداری رسید.


 

  • گروه خبری : اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 1483
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب

سامانه گفتگوی آنلاین